Nyskjerrigperen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei, er det normalt å begynne å blø før man egentlig skal være ferdig med et pillebrett? Jeg har gått på Yasmin siden August i fjor ca. Har hoppet over et par ganger, men bare en gang de siste to månedene. Én uke før jeg var ferdig med siste pillebrett begynte jeg å se tendenser til mensen (mørk utflod). Jeg er livredd for at jeg ikke tåler p-piller, min mor gjør ikke det og jeg har arvet allerede veldig mye av hennes fysiske plager. Noen som vet? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hoppet du over denne gangen? mindre mellomblødninger kan forekomme når man hopper over. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Hoppet du over denne gangen? mindre mellomblødninger kan forekomme når man hopper over. Ja hoppet over før siste pillebrett. Har to dager igjen av det. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Kan jeg hoppe over en måned til, eller burde jeg ha mensen denne gangen? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg er ikke lege men kan ikke huske å ha lest at det skal være noe problem å hoppe over 2 på rad. Men med det sagt, så er det vel en grunn til at det er lagt opp til at du skal ha mensen når du går på P-piller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå