fiskebollebiff Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Høres fett ut! jeg hadde noen gode noscoper på lørdag jeg også. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Fastscoping er også veldig morro når man får det til Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vi tillater ikke identifisering av andre brukere Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som har scopa noe i det siste? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 noscopa over higerise og fekk headshot Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 En ting jeg lurer på: Hvis jeg nå ikke husker feil, så har man Lightweight som gjør deg lettere, og Lightweigth Pro som gir deg raskere ADS. Og da lurer jeg på om raskere ADS også går for raskere scoping? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 En ting jeg lurer på: Hvis jeg nå ikke husker feil, så har man Lightweight som gjør deg lettere, og Lightweigth Pro som gir deg raskere ADS. Og da lurer jeg på om raskere ADS også går for raskere scoping? Nei, med lightweight PRO så tar du opp våpene fortere etter du har løpt. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja men det er en perk som lar gir deg raskere ADS Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Obs obs. Ikke for mye OT her nå. Lightweight har da ingenting med scoping å gjøre. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) haha Nei men les ovenfor så skjønner du : ) Det er forresten Sleight of Hand Pro jeg mener, for de som er pirkete haa Endret 29. september 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skjønner dere dette klippe mitt? Jeg sikter inn på harrieren og tar begge når pave lowen ikke står helt atttme harrieren. http://www.youtube.com/watch?v=lJozuA-XAYk Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noe av det bedre jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå