eveant Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Prøver et nytt forsøk på å få diskutert ulike måter å scope på. Endret 24. mars 2010 av Alastor Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har du lagt ut atomic rushscope videoen? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Har du lagt ut atomic rushscope videoen? Nei, har desverre ikke fått gjort det ennå, men det kommer Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Call of duty modern warfare2, sikting med skytevåpen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Reaksjoner på moderering er fjernet fra tråden. Emnefelt er endret. Tråden forblir i humor. Dere har 1 uke på dere til å bevise at dere kan diskutere seriøst. Om dette gjøres vil tråden flyttes tilbake på PRØVE. Har dere noe som helst å si til dette så skal det gjøres til meg på PM. Kommer det diskusjoner rundt hvor dere burde ha tråden og hva som blir gjort mot dere i denne tråden her istedenfor pm mister dere sjansen til å få tråden flyttet tilbake. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Hvilket scope er det beste? Personlig liker jeg det vanlige scopet best, men bruker thermal på baner som woodland og bruker acog på favela. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bruke ACOG scope og rushe er det beste Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg føler at acog dekker litt for mye av synsfeltet mitt, jeg foretrekker holografic. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 forsovet... mente egentlig at jeg likte det på sniper, på alle andre guns bruker jeg holographic Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Når jeg rusher bruker jeg alltid M21 og ACOG. M21 er mobile sniper og er til å løpe litt rundt med. Men å løpe rundt med Intervention blir feil ass. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 På snipas er det noe annet ja, det bruker jeg ACOG på barreten min hvis det er små baner(de fleste), da vanlig kikkertsikte har litt for kraftig forstørrelse. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Det er derfor jeg bare bruker ACOG scope på favela og evt. Rust Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bruker Thermal på magnumen og Holographic på Spas12 mens egentlig så foretrekker jeg UMP med thermal men på den annen side så har du jo også vanlig iron sight så jeg pleier å gå for vanlig scope. På Riot Shield altså. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 M4O21, eller hva den heter (CoD4) FTW! Uten noe teit ACOG som dreper den "snipete" i sniper. Ingen over, ingen på sida. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tråden flyttes tilbake til COD-forumet. Evt offtopic er det bare å rapportere og ignorere. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvordan er accuracy på FAL med thermalscope?, funker den og snipe med? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Snipe? FAL er jo assaultrifle så tviler, men har ikke prøvd. Har derimot hørt at shotgun som attachment på FAL skal være rå på lang avstand selv om dette er litt OT. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fal må jo funke som en slags halvsniper da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå