ttoz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Heisann! Jeg lurte bare på om noen kunne fortelle meg hvorfor jeg får conection problems på online spill som css. Jeg kommer inn på serveren i ca. 10 sekunder, da css stivner og oppe i hjørne det kommer: Conection Problems. Har dette noe med routeren å gjøre? Siden når vi oppgraderte nettet, så fikk vi en router av nextgentel, og det var da jeg tror det begynte. Så om noen kunne være så vennlige å hjelpe meg litt, hadde det vært greit Lenke til kommentar
Bigdickjmag69 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Heisann! Jeg lurte bare på om noen kunne fortelle meg hvorfor jeg får conection problems på online spill som css. Jeg kommer inn på serveren i ca. 10 sekunder, da css stivner og oppe i hjørne det kommer: Conection Problems. Har dette noe med routeren å gjøre? Siden når vi oppgraderte nettet, så fikk vi en router av nextgentel, og det var da jeg tror det begynte. Så om noen kunne være så vennlige å hjelpe meg litt, hadde det vært greit Har du trådløst? Og hvillket OS? Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Bruker trådløst ja, windows 7. Men fikk det på den bærbare med Vista også, til og med når jeg brukte kabel. Burde jeg kjøpe ny router eller modem? Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Elendig topic og manglende opplysninger er ikke noe sjakktrekk når en ønsker hjelp på et forum. Har du forwardet porter for CS? http://portforward.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå