Hoikka Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (PS: Tråden er sikkert påstet under feil emne. Bare flytt om nødvendig) Hei, jeg lurer på hvordan vei telefonen skal ligge i bukselommen. Har bestilt meg en HTC Legend som har metall deksler, men mange har klaget på at "leppa" stikker ut. Går det ikke an å ha skjermen innover? Why/why not? og er det ikke bedre at dekselet av aliminium tar seg av hjørnet på bordet en amoled skjermen? Også er det noen forskjell på å ha skjermen innover i en trang bokse og en løs bokse? Takk Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har alltid hatt mobilene mine med skjermen inn mot låret. filosofien min er at låret er sannsynligvis mykere enn det som eventuelt kommer borti fra utsiden. F.eks bordkanter/hjørner osv. Jeg har slått borti telefonen når jeg har mistet ned ting også, så det er fort gjort Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Så vidt jeg vet er det meningen at man skal ha skjermen på Hero (og dermed også Legend) inn mot låret, og at "leppen" faktisk gjør at mobilen legger seg behagelig inntil, om du har den øverst. Den forhindrer også at eventuelle andre ting du har i lommen sklir inn mellom mobilen og låret, slik at du slipper riper i skjermen fra dette. Om du hadde hatt den med skjermen ut, ville jo leppen gitt en merkelig bul på lommen. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå