fjarle Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Beta-versjon for S60 med trykkskjerm. Les mer Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har litt problemer med å forstå en ting; vil det da bli mulig å streame Silverlight-streams på telefonen? NRK.no sin nett-tv for eksempel? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har litt problemer med å forstå en ting; vil det da bli mulig å streame Silverlight-streams på telefonen? NRK.no sin nett-tv for eksempel? Klarte ikke jeg heller og lese meg frem til.. Det skal jo egentlig gå med silverlight, men det var jo en litt mer begrenset versjon enn den som er på PCen.. Så hvor skillet går, vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kanskje vi kan være så heldige å gravlegge historiens verste skitOS da:) Siden N80 så har bare symbian blitt verre og verre og dette er hovedgrunnen til at Nokia taper markedsandeler. Lag Android, men aller helst windows phone 7!!! Forresten... til h.*¨' med iphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg