Flacid Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 kjøpte det gjennom den unibet reklamen på spotify. kostet da 150 kroner for 3 mnd. og pengene jeg brukte fikk jeg bruke om igjen inne på unibet. de firsvant i slot maskiner for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 joda jeg vet det, men har ikk wifi på telefonen, så håper jeg får til noenlunde tilkobling via pc eller lignende når jeg får kloa i en micro usb kabel. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Når Spotify-folka får ut fingeren og lager en Spotify-plugin for Squeezebox og en native *nix-klient skal jeg kjøpe premium. Men ikke før. Tiltredes. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Her er det noen som ikke har fulgt med i timen. På Android/Iphone/Symbian telefoner har Spotify gitt folk muligheten til å laste ned sangene. Så lenge man har premiumkonto så klart. Veldig enkelt å greit. Man streamer ikke da ikke hele spillelisten sin Første setning var formulert som et spørsmål fordi det var et spørsmål; ikke som et (skriftlig) retorisk spørsmål. Hvordan fungerer offlie-modusen til portable enheter? Kan man lage en spilleliste på pc, og så overføre fra pc til mobilen eller hva det skulle være? Kan man bruke pcen som et mellomledd slik at man slipper å bruke den trege tilkoblingen til mobilen? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Linuxbrukere: http://getsatisfaction.com/spotify/topics/problem_no_gnu_linux_client_fix Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Her er det noen som ikke har fulgt med i timen. På Android/Iphone/Symbian telefoner har Spotify gitt folk muligheten til å laste ned sangene. Så lenge man har premiumkonto så klart. Veldig enkelt å greit. Man streamer ikke da ikke hele spillelisten sin Første setning var formulert som et spørsmål fordi det var et spørsmål; ikke som et (skriftlig) retorisk spørsmål. Hvordan fungerer offlie-modusen til portable enheter? Kan man lage en spilleliste på pc, og så overføre fra pc til mobilen eller hva det skulle være? Kan man bruke pcen som et mellomledd slik at man slipper å bruke den trege tilkoblingen til mobilen? Jeg har Spotify på en HTC Legend. Fungerer utmerket. Har koblet 3.5 jack på telefonen og inn på bilstereoen. Virker skikkelig bra. Alle spillelistene mine har jeg lagret offline med wlan. Du kan lagre opp til 3333 sanger. Vet ikke om du kan bruke pc'n som mellomledd. Jeg hadde en HTC diamond, men siden Spotify ikke har fått laget en versjon til Windows mobile, så valgte jeg å bytte tlf. Har aldri angret på at jeg byttet til denne mobilen. Bruker også Spotify når jeg trener. Lenke til kommentar
apollo3 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har Spotify på en HTC Legend. Fungerer utmerket. Har koblet 3.5 jack på telefonen og inn på bilstereoen. Virker skikkelig bra. Alle spillelistene mine har jeg lagret offline med wlan. Du kan lagre opp til 3333 sanger. Vet ikke om du kan bruke pc'n som mellomledd. Jeg hadde en HTC diamond, men siden Spotify ikke har fått laget en versjon til Windows mobile, så valgte jeg å bytte tlf. Har aldri angret på at jeg byttet til denne mobilen. Bruker også Spotify når jeg trener. Noen som vet om en mobil med WiFi og FM-sender og Spotify klient tilgjengelig? Vet at man kan plugge en FM sender i minijacken, men spør likevel om noen smartphones har det innebygget (som jeg vet noen SE mobiler har). Skal ha ny telefon snart, og da kunne jeg tenke meg en "Spotify-mobil". Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har Spotify på en HTC Legend. Fungerer utmerket. Har koblet 3.5 jack på telefonen og inn på bilstereoen. Virker skikkelig bra. Alle spillelistene mine har jeg lagret offline med wlan. Du kan lagre opp til 3333 sanger. Vet ikke om du kan bruke pc'n som mellomledd. Jeg hadde en HTC diamond, men siden Spotify ikke har fått laget en versjon til Windows mobile, så valgte jeg å bytte tlf. Har aldri angret på at jeg byttet til denne mobilen. Bruker også Spotify når jeg trener. Noen som vet om en mobil med WiFi og FM-sender og Spotify klient tilgjengelig? Vet at man kan plugge en FM sender i minijacken, men spør likevel om noen smartphones har det innebygget (som jeg vet noen SE mobiler har). Skal ha ny telefon snart, og da kunne jeg tenke meg en "Spotify-mobil". Ikke helt sikker på hva du spør om meg jeg bruker iphone 3gs med både spotify og radio, hender ogso jeg kobler den til en Dab radio og spiller spotify på den måten (på stue anlegget har jeg selvsagt spotify mellom mediaserver). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå