Stoltenberg Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har en LG GW620 med Android 1.5 - Det plager meg at jeg ikke kan laste ned annet enn demoer og reklamebasert freeware på Market. Finnes det en workaround for dette, eller må man bare vente? Har forsøkt en alternativ markedsplass, SlideME.org, men får ikke den til å fungere (har en egen tråd på det) Har hørt om å "roote" mobilen, men vet ikke hva dette innebærer mtp garanti og oppdatering til Android 2 i fremtiden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Slik jeg har forstått det så må man roote telefonen for å kunne bruke paid android market. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Og å roote telefonen er noe som alle kan gjøre? Eller noe man generelt bør gjøre med slike telefoner? EDIT: Det jeg er mest redd for er om jeg spolerer muligheten til å oppgradere til Android 2 når den tid kommer.. Endret 22. mars 2010 av BagBiter Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tja, de fleste kan nokk gjøre det om man følger instruksjonen til punk å prikke. Om du har rootet mobilen så kan du iallefall legge inn custom rom's. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg vet ikke om noen har snakket om dette på forumet før, men har dere prøvd slideme? (linky) har brukt dette på et par programmer, og det funker noenlunde likt som android market og du slipper å roote (tror jeg.. har rootet mobil selv). er ikke helt sikker på utvalget heller Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg vet ikke om noen har snakket om dette på forumet før, men har dere prøvd slideme? (linky) har brukt dette på et par programmer, og det funker noenlunde likt som android market og du slipper å roote (tror jeg.. har rootet mobil selv). er ikke helt sikker på utvalget heller Jeg har en egen tråd om SlideMe https://www.diskusjon.no/?showtopic=1214661 - Får den ikke til å funke på GW620. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå