Gå til innhold

LG GW620 og Android 1.5

Anbefalte innlegg

Har en LG GW620 med Android 1.5 - Det plager meg at jeg ikke kan laste ned annet enn demoer og reklamebasert freeware på Market. Finnes det en workaround for dette, eller må man bare vente? Har forsøkt en alternativ markedsplass, SlideME.org, men får ikke den til å fungere (har en egen tråd på det)

Har hørt om å "roote" mobilen, men vet ikke hva dette innebærer mtp garanti og oppdatering til Android 2 i fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og å roote telefonen er noe som alle kan gjøre? Eller noe man generelt bør gjøre med slike telefoner?

EDIT: Det jeg er mest redd for er om jeg spolerer muligheten til å oppgradere til Android 2 når den tid kommer..

Endret av BagBiter
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen har snakket om dette på forumet før, men har dere prøvd slideme? (linky) har brukt dette på et par programmer, og det funker noenlunde likt som android market og du slipper å roote (tror jeg.. har rootet mobil selv). er ikke helt sikker på utvalget heller :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen har snakket om dette på forumet før, men har dere prøvd slideme? (linky) har brukt dette på et par programmer, og det funker noenlunde likt som android market og du slipper å roote (tror jeg.. har rootet mobil selv). er ikke helt sikker på utvalget heller :)

Jeg har en egen tråd om SlideMe https://www.diskusjon.no/?showtopic=1214661 - Får den ikke til å funke på GW620.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...