asbjohorpua Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Som tittelen sier; Hvor får jeg kjøpt bar-shaker og enkel målenhet brukt av bartendere? Hvor får jeg kjøpt klassiske glass (korte og lange) og cocktail glass? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Alt om bar har alt dette utstyret og mer til. Jeg har sett at Ikea har både boston-shaker og vanlig shaker også. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Alt om bar har alt dette utstyret og mer til. Jeg har sett at Ikea har både boston-shaker og vanlig shaker også. Takk skal du ha! Perfekt svar. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har kjøpt skjenkekorker på Ikea, faktisk. Ellers har de de fleste typer glass der, så vidt jeg har sett (men jeg bruker bare tumblere uansett ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 mine coctail-glass er også fra Ikea. jeg synes de er ganske mye fetere enn det jeg har funnet andre steder. de har også endel "helletuter" til flasker, rørepinner og lignende der. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Evnt. finner man også sånt på Til Bords, har sett det der. Men det er litt dyrere varer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå