Mr_Tiger Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tenkte vi kunne poste priser på pc`er eller utstyr som blir solgt rundt om kring i Norge som er usansynlige høye. Kan begynne med denne som jeg fant på Finn.no Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er vel mer snakk om en optimist enn noe annet. Da er det opp til kjøper om han faller for fellen eller ei. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Optimistisk , men å ønske dobbel pris av hva det koster å kjøpe noe tilsvarende eller bedre nytt? Problemet er vel uansett ikke de som er så "optimistiske" men at noen faktisk kan komme til å gå i fella:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg tror at en del av dem som annonserer, spesielt på sider som finn, ikke vet annet enn at de i fjor kjøpte greia for kr. X på Elkjøp. Minus 30% av X synes for disse være et greit "brukt"-avslag. Altså ikke grådighet, men kun manglende kunnskap om dette markedet. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg tror at en del av dem som annonserer, spesielt på sider som finn, ikke vet annet enn at de i fjor kjøpte greia for kr. X på Elkjøp. Minus 30% av X synes for disse være et greit "brukt"-avslag. Altså ikke grådighet, men kun manglende kunnskap om dette markedet. Stemmer nok, i tillegg ser de på de andre overprisete maskinene og sammenligner seg med dem så du får en stabbel med overprisete maskiner. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Nesten et ran hvis du spør meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå