jh_ Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vet at dette ikke er om data, men vet ikke hvor ellers jeg skal spørre etter det. Jeg har Nikon Coolpix 880 Digitalt kamera, men jeg har rota bort cd'en som fulgte med.. så jeg får det ikke inn på dataen.. Jeg prøvde hjemmesiden til nikon, men de svarer ikke på mail.. Noen som vet hvordan jeg kan få tatt det inn på dataen da? Lenke til kommentar
mojne_tisra Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/downl...pix%20Downloads Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vet at dette ikke er om data, men vet ikke hvor ellers jeg skal spørre etter det. Kanskje på "digitale bilder, foto og video" -> "digitalkamera" forumet her på hw.no? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Kanskje på "digitale bilder, foto og video" -> "digitalkamera" forumet her på hw.no? hehe, ok.. suser litt.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Kanskje på "digitale bilder, foto og video" -> "digitalkamera" forumet her på hw.no? hehe, ok.. suser litt.. Hehe :-D Men skjønner godt at du prøver her selv om du skulle ha visst om det forumet... flere svar å få her. Det jeg gjør er at jeg først prøver i spesialiserte forum ett par ganger. Står jeg fortsatt uten svar, så hender det jeg prøver meg i ett av de mer aktive forumene... hvis det jeg spør om kan relateres i den retningen vel å merke. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vet at dette ikke er om data' date=' men vet ikke hvor ellers jeg skal spørre etter det.quote'] Eller foto.no Litt Illojalt mot HW, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå