Gå til innhold

Spisestedsguiden - Forumets egne anmeldelser på diverse utesteder landet rundt!

Anbefalte innlegg

Aiga_restaurant_inv.gif

Hei folkens, jeg har laggt merke til at det er svært få nettsider som anmelder no særlig med restauranter og spisesteder bortsett fra i Oslo der det er godt dekket. Derfor vil jeg lage en guide vi her på forumet kan utnytte hvis vi reiser til andre byer og småsteder rundt i Norge.

Dere kan anmelde alt fra gatekjøkken til gourmetrestauranter. Skriv hvor du vil plassere anmeldelsen av kattegoriene.

Det vi setter fokus på er pris, miljø, service og maten.

Anmeldte restauranter:

Anmeldte gatekjøkken:

Snappys Gatekjøkken - Drammen 7/10

Anmeldte kafeer:

Andre spisesteder:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

logo.gif

Navn: Snappys Drammen

By/Sted: Drammen

Kattegori: Gatekjøkken

Spesialitet: Kebaben

Pris: Prisen på Snappys er veldig varrierende. Noe av maten er verdt prisen (kebaben) annet er rimelig waste (333g cheeseburgertallerken).

Miljø: Lokalet er veldig fint, og stort til at det er et gatekjøkken. Det er to etasjer, en med kjøkkenet og bestilling, og en etasje med toaletter og masse bord. Kunne kanskje vært noe musikk i bakgrunnen for å få opp stemningen litt. Ellers veldig bra! Har ikke brukt toalettene enda, så kan ikke uttale meg om standarden til dem.

Service: De er som regel ganske så hyggelige på Snappys, ingenting å utsette på dem.

Maten: Kebaben til Snappys er norgeskjent, jeg personlig mener den var bedre for et år siden ettersom det er en god del nye i stabben. Men er fortsatt verdt prisen, fordi de er rimelig rask med å lage kebaben, og den smaker godt. Friske grønnsaker osv.

Og så var det rett nummer to som jeg har prøvd, nemlig 333g cheeseburgertallerken, den kostet 133 kroner. Det du får er en tørr, og lite krydret burger med en norvegia skive på. Samtidig så er det kun kinakål under burgeren, noe som gjør det kjedelig. Dressingen ligger faktisk vedsiden av burgeren med litt agurk og enda mer kinakål vedsiden av. Pommes Fritesen er god, men kanskje litt overkryddret med grillkrydder. Helt klart noe de ikke legger "sjela" si i er denne burgeren. Hold deg unna den.

Helhetsinntrykk: Til tross for en skuffende cheeseburgertallerken så har de hyggelige folk, et flott lokale og en god kebab. 7/10

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...