tpetrine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei. Noen som kan gi meg en god forklaring på hvorfor jeg ikke får fullført bestillingen min, når jeg skal bestille en reise fra www.thomson.co.uk? Jeg kommer rett og slett ikke videre til "payment" -steget. Har det noe å gjøre med at det er en engelsk side, og jeg befinner meg i Norge? Har både lest og hørt at nordmenn har bestilt billetter fra denne siden, så jeg betviler på det sterkeste at det har noe med det å gjøre. Har sendt mail og forsøkt å ringe kundeservice i england, men det koster jo en formue å stå i kø. Her er linken til reisen jeg ønsker å bestille: http://www.thomson.co.uk/thomson/page/byo/booking/traveloptions.page Håper noen kan hjelpe meg! Takk! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sjekk at du tillater cookies, også tredjparts og at du ikke har sperret for siden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ser ingen problemer der, kommer til siden for å oppgi kredittkort. Kom du så langt og får du noen feilmelding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå