Nobu Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det noen andre som har problemet med at updaten ikke finner Photoshop 7.0, selv om det er installert og alt peker til riktig mappe? Hva kommer det av og hvordan fikser jeg det..?? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hva er forbedringene i 7.01 da? ikke giddi testa enda. venter på 8 ern Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Hva er forbedringene i 7.01 da? ikke giddi testa enda. venter på 8 ern Det er vel noe du selv kunne sjekket på http://www.adobe.com/products/photoshop/update.html Men det er jo så. Har ikke lyktes i å finne noen svar på problemet angående updaten, men har sett at det er andre som har det rundt forbi på forumer i den vide verden. Anyone? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Kunne lest ja men ikke alt man fårstår seg på der inne bedre høre hva mannen i gata vet Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Kunne lest ja men ikke alt man fårstår seg på der inne bedre høre hva mannen i gata vet FOr å være ærlig har jeg jo ikke engang lest gjennom alt, men alt som kan gjøre photoshop enda bedre er vel rett og slett supert..? Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Genialt er et annet ord Det er jo så. Ingen som sitter med svaret her...? Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det noen andre som har problemet med at updaten ikke finner Photoshop 7.0, selv om det er installert og alt peker til riktig mappe? Hva kommer det av og hvordan fikser jeg det..?? Det kommer av at du enten har en trail versjon eller at du ikke har betalt for det! Men dette kan jo alltid fikses ved hjelp av en patch. Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Er det noen andre som har problemet med at updaten ikke finner Photoshop 7.0, selv om det er installert og alt peker til riktig mappe? Hva kommer det av og hvordan fikser jeg det..?? Det kommer av at du enten har en trail versjon eller at du ikke har betalt for det! Men dette kan jo alltid fikses ved hjelp av en patch. *host* Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det noen andre som har problemet med at updaten ikke finner Photoshop 7.0, selv om det er installert og alt peker til riktig mappe? Hva kommer det av og hvordan fikser jeg det..?? Det kommer av at du enten har en trail versjon eller at du ikke har betalt for det! Men dette kan jo alltid fikses ved hjelp av en patch. *host* Skal du ha en fisherman's friend? Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Er det noen andre som har problemet med at updaten ikke finner Photoshop 7.0, selv om det er installert og alt peker til riktig mappe? Hva kommer det av og hvordan fikser jeg det..?? Det kommer av at du enten har en trail versjon eller at du ikke har betalt for det! Men dette kan jo alltid fikses ved hjelp av en patch. *host* Skal du ha en fisherman's friend? Strongest there is. Kanskje senere. Hvis alt går til buskas. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har faktisk det samme problemet, og det kommer hverken av at jeg har en trial versjon eller priatkopi. Den jeg har er en ekte unlimited-bruker versjon. Lenke til kommentar
MyEye Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skaff deg et annet serienummer for installasjonen av Photoshop 7.0 - oppdateringen sjekker en del "ulovlige" serienummer, og gir deg denne feilmeldingen om den finner et slikt serienummer. Skaff deg en serienummergenerator "!" fra Odin Lenke til kommentar
Logan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Genialt er et annet ord Det er gøy å være gay i Spydeberg Hei Krishell, kan vi møtes. Har ikke møtt deg før. Du liker gutter du, så fint. Vi møtes. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Genialt er et annet ord Det er gøy å være gay i Spydeberg Hei Krishell, kan vi møtes. Har ikke møtt deg før. Du liker gutter du, så fint. Vi møtes. :o Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Genialt er et annet ord Det er gøy å være gay i Spydeberg Hei Krishell, kan vi møtes. Har ikke møtt deg før. Du liker gutter du, så fint. Vi møtes. :o Ble dette plutselig en tråd med homo-erotisk innhold? O_o Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ikke fra min side, jeg driter bare ut hjembygda , min avtare har jeg dama, er foresten dama og meg i siggen og. Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Ikke fra min side, jeg driter bare ut hjembygda , min avtare har jeg dama, er foresten dama og meg i siggen og. Som jeg leste et eller annet sted en gang.. "Artig!" Lenke til kommentar
Logan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Genialt er et annet ord Det er gøy å være gay i Spydeberg Hei Krishell, kan vi møtes. Har ikke møtt deg før. Du liker gutter du, så fint. Vi møtes. Så, hva blir det til? :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skaff deg et annet serienummer for installasjonen av Photoshop 7.0 - oppdateringen sjekker en del "ulovlige" serienummer, og gir deg denne feilmeldingen om den finner et slikt serienummer. Skaff deg en serienummergenerator "!" fra Odin Les retningslinjene, spesielt pkt. 6. Er en viss fare for at du får en ferie fra dette forumet, men du kan jo håpe moderatorene ser gjennom fingrene siden du er helt ny her. Velkommen til forumet når du har satt deg inn i hva som er lov og ikke! [/wannebemoderator] Edit: eeey, du ble jo registrert for ett år siden. Nei, jeg skal holde mine teorier for meg selv. Innlegget ditt er uansett ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå