Gå til innhold

Photoshop 7 update til 7.0.1.. Noen andre som har problemer?

Nobu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne lest ja men ikke alt man fårstår seg på der inne :) bedre høre hva mannen i gata vet

FOr å være ærlig har jeg jo ikke engang lest gjennom alt, men alt som kan gjøre photoshop enda bedre er vel rett og slett supert..?

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har problemet med at updaten ikke finner Photoshop 7.0, selv om det er installert og alt peker til riktig mappe?  

Hva kommer det av og hvordan fikser jeg det..??

Det kommer av at du enten har en trail versjon eller at du ikke har betalt for det! Men dette kan jo alltid fikses ved hjelp av en patch. :yes:

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har problemet med at updaten ikke finner Photoshop 7.0, selv om det er installert og alt peker til riktig mappe?  

Det kommer av at du enten har en trail versjon eller at du ikke har betalt for det! Men dette kan jo alltid fikses ved hjelp av en patch. :yes:

:woot:

*host*

Lenke til kommentar

*host*

Skal du ha en fisherman's friend? :roll:

Lenke til kommentar

*host*

Skal du ha en fisherman's friend? :roll:

Strongest there is. Kanskje senere. Hvis alt går til buskas.

Lenke til kommentar

Skaff deg et annet serienummer for installasjonen av Photoshop 7.0 - oppdateringen sjekker en del "ulovlige" serienummer, og gir deg denne feilmeldingen om den finner et slikt serienummer. Skaff deg en serienummergenerator :roll:

"!" fra Odin

Lenke til kommentar
Genialt er et annet ord

Det er gøy å være gay i Spydeberg  

Hei Krishell, kan vi møtes. Har ikke møtt deg før. Du liker gutter du, så fint. Vi møtes. :p

:o

Ble dette plutselig en tråd med homo-erotisk innhold? O_o

Lenke til kommentar
Skaff deg et annet serienummer for installasjonen av Photoshop 7.0 - oppdateringen sjekker en del "ulovlige" serienummer, og gir deg denne feilmeldingen om den finner et slikt serienummer. Skaff deg en serienummergenerator  :roll:  

"!" fra Odin

Les retningslinjene, spesielt pkt. 6. Er en viss fare for at du får en ferie fra dette forumet, men du kan jo håpe moderatorene ser gjennom fingrene siden du er helt ny her. Velkommen til forumet når du har satt deg inn i hva som er lov og ikke! :)

[/wannebemoderator]

Edit: eeey, du ble jo registrert for ett år siden. Nei, jeg skal holde mine teorier for meg selv. Innlegget ditt er uansett ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...