Itw Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Heisann Vi er en bedrift med 30 ansatte som er ute etter en enkel måte og ha møter via web. Både med video og lyd, og gjerne muligheten for og putte dokumenter inn i skjermbildet. Noen som vet noe om dette, og om det finnes noen program som vil la oss gjøre dette? Dette er jo både for møter kun mellom ansatte, og muligens kunder der vi kan diskutere tegninger osv... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg vet Tanberg har slike løsninger, men det er antagelig utenfor prissjiktet deres? Ellers er programmer som GoToMeeting et godt alternativ. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Ja tok meg ett kjapt google søk, og syntes denne så ganske så interesang ut? http://www.meetcon.no/kontor-og-grupperom/pc400w Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 I tillegg til GoToMeeting så har man også Citrix WebEx og Microsoft Live Meeting. Dette er da eksterne tjenester man leier. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Tja har da sjekket prisen på meetcon.no nå og var vell heller horibel mener jeg Komplett 5sett pc400w kommer på 30000kr i utstyr som da er webcam og bord høytaler/mic og 991kr i måneden pr bruker. Dvs 55000kr i året for 5 brukere. Vet ikke om det er ille Men 6000kr for webcam og bord høytaler mic er da noe drøy? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Logitech kameraet har fort en utsalgspris på 900-1100 og en konferansehøytaler for flere deltakere er ikke billig(den vi bruker ligger på rundt 7-8k). Så utstyrsprisen var ikke så galen, synes eg. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Ja er jo ikke sååå ille om man ser oppimot reiseutgifte og tapte inntekter når man er borte fra arb lokalitet. Men syntes da at 991kr i måneden var en del pr klient... Men er vell fortsatt ikke ille om man har ett møte 1gang i måneden så koster biletter mere. Gomeeting var jo mye rimeligere med 49$ i måneden så må teste det litt i morgen med test versjonen deres, og se om det kan være noe, men må jo da handle inn kamra og høytaler\mic selv. NOen nettbutikk ed slike bord høytalere med mic? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Her har du en Polycom CX100. Men etter hva eg har fått med meg så er den ikke så velegnet til mange personer samtidig(på samme sted). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå