tho_kva2 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Har per nå 1x HD 5870, men har lyst på et till bare for å få ytelsen nærmere perfekt Det jeg lurer på er jo da om PSU'en min holder? Det jeg har er: komplett liste + 1 HD 5870.. Leste på kommenten til PSU'en min at den kun har ytelse på 75% og dermed kun har 562,5W effektivt. En annen ting; holder CPU til å drive begge disse kortene? CPU er overklokket til 4GHz på 1.550V (tror jeg det var) EDIT: Det gjør ikke noe om de er fra forskjellige produsenter? Det jeg har nå tror jeg er fra XFX, men gjør ikke noe om jeg kjøper et fra ASUS/HIS ? Endret 22. mars 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Den PSUen har jeg sett drive mange 5870 CF systemer, samt tilsvarende systmer som den du har satt opp uten problem, den har jo 80+ effektivitet, som det til og med står på produsentens hjemmeside, så her har nok han som kommenterte bommet Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Det høres bra ut Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå