tfbekk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Emnetittelen sier det: Kan man bruke PS2 buzzere uten problemer på PS3 versjonen av Buzz? PS. Jeg har PS3slim. PS2 Buzzere PS3 Buzz Endret 22. mars 2010 av tfbekk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tvilsomt. Det står til og med på eksen til PS3 slim: This unit is intended to run PlayStation 3 Format Software. It has limited backwards compatibility. For more information, please see the manual. Den første PS3 har nesten full støtte for PS2 spill. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Tvilsomt. Det står til og med på eksen til PS3 slim: This unit is intended to run PlayStation 3 Format Software. It has limited backwards compatibility. For more information, please see the manual. Den første PS3 har nesten full støtte for PS2 spill. Det skal ikke være noe problem å bruke selve PS2-buzzer-kontrollene på PS3. Kontrollerene skal funke på begge, uansett om det er PS3 eller PS2, bortsett fra de bluetooth-kontrollerene (de trådløse) som bare virker på PS3, siden PS2 ikke støtter bluetooth. Software som du snakker om, er programvare.. Altså du kan ikke spille PS2-versjonen av Buzz på PS3-slim, da den ikke er bak-kompatibel. Men kontrollerene er hardware, ikke software. Endret 22. mars 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er ikke noe proble må bruke PS2 buzzere med kabel på PS3. Nå har jeg en Phat 60GB modell så jeg har ikke testet på slim, men en PS3 er vel en PS3 uansett Lenke til kommentar
tfbekk Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Takk, det hjalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå