sissluss Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) GUD så konge!! jeg går aldri ut, så denne turen var byen * 10 =D å det var KONGE!! hele turen var spekka med alkohol og at alle bare koste seg, MASSE var vell hjemme i 2 tiden i natt, hadde sovna på sofaen, kjenner edruen kommer å tar meg nå.. ikke.. ta.. meg.. :'( så jeg vil gå å såve før den kommer for fullt. så opdaterer jeg mer senere.. men det var FAEN SÅ KONGE!!! såv 5 mins fra lørd. t natt t mandag, ååååååååårh! jeg vil mer!! var ikke litt klar til å gå i land igjenn jo :-( årh.. men jeg kommer igjenn senere.. beklager evnt. skrivefeil og måte osv. men er ikke bittelitt edru engang, hele leiligheten gynger xD menneh.. natti... fåreløpig :-P Endret 22. mars 2010 av sissluss Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 denne kan slettes... gud jeg må ha vert full.. :S Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fint at du postet en ny post slik at den havnet øverst igjen da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Bra noen har det gøy og lever livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå