EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei Vil starte med ett nytt MMORPG spill og har litt problemer med å finne hvilket. Spiller wow for øyeblikket og trives egentlig med dette, men det begynner å bli litt kjedelig siden jeg sitter på 4 året. Jeg vil gjerne ha et spill som gir meg samme "feelingen" som wow ga meg. Grafikk og kontrollen man har over karakteren er viktig for meg. Har Aion, Warhammer og Age of Conan men disse var ikke noe for meg. Foreksempel likte jeg ikke så godt Aion mye fordi når man foreksempel kaster ett spell må man vente en liten stund etterpå før man kan bevege seg igjen. Dette er veldig irriterende. Men det kan hende jeg gir det en sjangse til senere. Noen ideer? Har skjekket ut nesten hele MMORPG.com. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei viss du kan gå ner på grafiken något rekomenderar jag starkt EverQuest 1 Spelet har hållit ut länge og är nog det bästa jag någonsin spelat i den sjangeren. Du slipper alla "kidds" från wow garanterat då EverQuest inte blir enklare i varje patch, det krävs lite tålamod og du måste vara bra på det du driver med om du skall få de grupperna du behöver, det är ett betydligt större spel en wow, og du har fler raser og klasser att välja mellan, så det här spelet är spelglädje og kanske inte optimal grafik som gäller viss du är upptatt av grafiken så kan jag rekomendera LoTR online, här har de sattsat väldigt mycket på själva rollspelsdelen og grafiken, (bortsett från hestarna som ser för jävliga ut" =) fördelen här är möjligheterna till att köpa ett eget hus, kanske pynta huset med en fisk du fångade i ett vattendrag inte så långt ifrån og sedan rammade in. väldigt sjarmigt på den måten. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Hei viss du kan gå ner på grafiken något rekomenderar jag starkt EverQuest 1 Spelet har hållit ut länge og är nog det bästa jag någonsin spelat i den sjangeren. Du slipper alla "kidds" från wow garanterat då EverQuest inte blir enklare i varje patch, det krävs lite tålamod og du måste vara bra på det du driver med om du skall få de grupperna du behöver, det är ett betydligt större spel en wow, og du har fler raser og klasser att välja mellan, så det här spelet är spelglädje og kanske inte optimal grafik som gäller viss du är upptatt av grafiken så kan jag rekomendera LoTR online, här har de sattsat väldigt mycket på själva rollspelsdelen og grafiken, (bortsett från hestarna som ser för jävliga ut" =) fördelen här är möjligheterna till att köpa ett eget hus, kanske pynta huset med en fisk du fångade i ett vattendrag inte så långt ifrån og sedan rammade in. väldigt sjarmigt på den måten. Everquest 1 spilte jeg for noen år siden. Ganske artig spill i grunn men jeg tror ikke jeg kommer til å gå den stien igjen. Jeg er veldig glad i å utforske nye områder på spillet jeg spiller og at det skal se noen lunde bra ut er for meg ganske viktig. Det nytter ikke med noen Dungeon Runnes opplegg for denne karen. Vurderte LoTR online en stund ja, men det er så stress med konto siden jeg ikke er 18 år enda så jeg kan ikke kjøpe det online. LoTRO er ikke til å finne i butikkene her jeg bor heller. Takk for svar og setter pris på om du kommer med flere poster Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei även jag slet med att hitta LoTR online i butikkerna, men jag lyckades få dem till att bestilla det. annars kan du testa cdon asså är svårt med MMORPG spel är inte så många bra ute på marknaden, jag selv spelar WoW men letar precis som du efter något nytt utmanande, jag har nog inte så mycket mer att tillföra då det är EQ LoTR eller WoW jag kört mest og jag har ikke hittat något annat som kan mätas upp mot disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå