SmeltNed Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hvorfor i alle dager er image resize funksjonen i BBcoden deaktivert? Ting hadde vert MYKJE lettare og mange trådar hadde vert langt meir oversiktlige dersom det var mulig å 'e bilder! Endret 22. mars 2010 av SmeltNed Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Dette forumet er for diskusjon om høve som gjeld spesifikt for dataforumet. Tekniske ønskjer/feilmeldingar som denne skal i trackeren/tilbakemeldingssentralen, so lag ein tråd der. Endret 29. mars 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dette forumet er for diskusjon om høve som gjeld spesifikt for dataforumet. Tekniske ønskjer/feilmeldingar som denne skal i trackeren/tilbakemeldingssentralen, so lag ein tråd der. Ja, ta det der. Jeg stenger denne tråden, jeg skal ta en gjennomgang av Tracker senere idag, men dersom du i morgen fremdeles savner svar i en eventuell tracker-tråd du har opprettet for dette, send meg en PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg