Gå til innhold

Hacka igjen.. Denne gangen litt verre!

Anbefalte innlegg

Accounten min er fan hacka igjen =/

"Greetings An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded."

=/

Noen som kan ta en titt på denne så jeg kan få vekk viruset ASAP?

Hva fan gjør jeg nå a?

Hmm, den greia der høres jo ut som fake WoW setning da.

Bare et utdrag. Og Emailen er korrekt så.. Hvorfor fake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit.. Så var den fake da =/

=D

Har selv fått mange sånne, de sender mailene og spør om Passord og diverse ting eller virus med mailen.

EDIT: Prøv og kjør visurscanneren Stinger. Den fjerner alt av trojaner også videre.

Endret av Colado
Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å sende inn det skjema på siden, med scannet ID bilde osv.

Jeg fikk alt tilbake på samme dag som jeg ble hacket og alt ble fint igjen, har ikke hatt noen problemer etter det.

Husk å reformatere PC (kan være en keylogger/trojan(er) som virus programmet ikke finner. Etter du har gjort det endre passord på alt fra email, spillekontoer osv. Når du får tilbake WoW acc så skaff deg et veldig secure passord, dvs. bruk av store bokstaver kanskje til og med #"%@øæå osv.

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å sende inn det skjema på siden, med scannet ID bilde osv.

Jeg fikk alt tilbake på samme dag som jeg ble hacket og alt ble fint igjen, har ikke hatt noen problemer etter det.

Husk å reformatere PC (kan være en keylogger/trojan(er) som virus programmet ikke finner. Etter du har gjort det endre passord på alt fra email, spillekontoer osv. Når du får tilbake WoW acc så skaff deg et veldig secure passord, dvs. bruk av store bokstaver kanskje til og med #"%@øæå osv.

Det jeg holder på med nå :)

Kontoen har blizzard sikret til jeg sender bilde av ID osv.

Reformaterer om noen minutter ;)

Lenke til kommentar

husk for guds skyld AVG Free (eller noe). Du kan formatere 1000 ganger og få virus alle de gangene hvis du ikke kjører inn alle Windows Updates og noe antivirus program.

1) Format

2) Install AVG Free (f.eks) Kjør "update" her også!

3) Windows Updates

4) Legg inn WoW

er ikke akkuratt rocket science.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...