EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Heisann.. Accounten min er hacka for tredje gang men denne gangen tror jeg ikke jeg får gjort noe med det! De har forresten slettet alle karakterene mine.. De har altså hacket accounten min og lagt til en sånn Blizzard Authenticator til den. Så når jeg prøver å logge på Accounten / Battle.net får jeg bare beskjeden om å skrive inn koden. Jeg husker selvfølgelig ikke den orginale cd keyen til wow accounten min, ei heller secret question og jeg har ikke kamera tilgjengelig akkurat nå. Kontoen er registrert på meg. Jeg har problemer med å bevise det, og jeg kan ikke ringe før i morgen. Hva skal jeg gjøre? Edit: Jeg har forresten en helt ny pc som jeg ikke har lastet ned noe annet enn MSN, Toribash, Any Video Converter og trial versjon av FRAPS på. Endret 22. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Leste nå at man kan sende en mail til [email protected] Dette leste jeg fra en pålitelig side som også linker til web forum osv. Jeg skal nå prøve å sende en mail til denne adressen uten informasjon om accounten min. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 [email protected] er den korrekte eposten. Du kan også sende inn webform som egentlig går for det samme, link finner du på hjemmesiden. For å få fjernet Authenticatoren når du ikke husker noe annet av info kan vel bli problematisk. Du har ikke noe annet valg en å sende inn en kopi av ID. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 [email protected] er den korrekte eposten. Du kan også sende inn webform som egentlig går for det samme, link finner du på hjemmesiden. For å få fjernet Authenticatoren når du ikke husker noe annet av info kan vel bli problematisk. Du har ikke noe annet valg en å sende inn en kopi av ID. Sender en ny mail til [email protected] nå. Har det noe å si om jeg sender mail eller sender inn via webforum? Jeg mener, er det noe forskjell? Har tatt ett bilde av Visa kortet mitt som burde funke. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Er det mulig å "stjele" ett gamingcard? Jeg har plutseig mistet all spilletiden min. Jeg kjøpte ett gaming card for vel en uke siden og nå går "WotLK trial" ut den 31 ... Blizzard Authenticator har blitt fjernet fra accounten - mao jeg får ikke spørsmål om å skrive den lengre. Accounten min er frozen i tre timer for nå tredje gangen. Endret 22. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Uhm.. Når jeg logger inn på Battle.net får jeg heller ikke valget om hvilke account jeg skal inn på (har tre) og det virker som at Battle.net'en min bare har en konto =/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Svaret er enkelt; You're fucked. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Svaret er enkelt; You're fucked. Right on! Nå får jeg "password request" fra blizzard hver time. Altså jeg må lage nytt passord hver eneste time pga idk why >.> Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Account Name: XXXXXXX Type of Violation: Suspected Compromised Account Details of Incident: Account Security Compromised Consequences for Account: The account's password has been reset. Depending on the situation you will receive 1 or 2 password reset mails (from [email protected] and/or [email protected]). The last received automatically generated password will be the correct one. Please note that investigation into lost or missing items, characters or currency has not yet been performed and will be completed as soon as possible. Please allow several days for this to occur. You will be notified of the conclusion of investigation along with the results. We have reason to believe that your account has been compromised using a Key Logger or Trojan virus which can be used to obtain the account name and password of World of Warcraft accounts used on that computer. Er ikke dette litt rart med tanke på at jeg kun har lastet ned MSN, Fraps 10 days trial, Windows updates, wow patches, wow test realm, Any Video Converter, CS 1,6 og Spotify på helt ny gaming rigg? Og er det forresten et sted jeg kan se siste 10 downlaods elns? (kanskje jeg skulle tatt dette i en annen post) Endret 22. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Og heeey! Nå har visst Northon streiket også >.> "System Error" ftl. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Må si jeg er virkelig fornøyd med jobben blizzard har gjort denne gangen. Gikk nøyaktig en dag fra jeg oppdaget at accounten min var buttfucked til den var tilbake slik den var =D Tjente meg noen penger på det gjorde jeg og Gikk fra drøye 600g til 2k på en dag LOL Endret 22. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Flott at det kunne rettes opp i for deg. Men, jeg tror ikke jeg hadde vært så hoppende glad hadde jeg vært i samme situasjon. Et eller annet må da være helt ute å sykle siden du blir hacket gjentatte ganger.. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Last ned Mobile Authenticator eller kjøp den saken, kjør en full systemscan etter virus og spyware og vær sikker på at all skiten er slettet før du gjør noe med wow. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Last ned Mobile Authenticator eller kjøp den saken, kjør en full systemscan etter virus og spyware og vær sikker på at all skiten er slettet før du gjør noe med wow. Mobile Authenticator? 0.o Funker dette på HTC Tattoo? (tror du?) Holder på med viruset nå. Logga på fra en annen maskin som er helt ren Endret 23. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg regner med at du har android på tattooen din, og da skal det funke. Du finner den på android-markedet, og det er helt gratis! Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har også blitt "hacket" i disse dager. Har fått mailer i det siste som jeg mistenker for å være falske. Jeg fikk en kamerat til å varse en gm om at jeg var blitt hacket. Like etter fikk jeg en mail fra [email protected] som sa "This account has now been suspended following an incident of unauthorized access" Her er et utdrag fra mailen: When you have taken the above measures to secure your computer, please use the webform to give us the following information at the address: http://eu.blizzard.com/support/webform.xml?lan=en Battle.net Account Name: The email address you are using to login your Battle.net account. World of Warcraft Account Name: The World of Warcraft account name you are using on your Battle.net account. Your Secret Question and Answer. Name: the full name that the account was created with. Address: The address information given when the account was created. Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created. The Following Statement: I have now checked the security of my computer, ensuring it is free of any viruses or key loggers and can confirm all appropriate precautions have been taken. If your email address differs from the one you registered your account with, please provide your old email address as well. Once this has been done, we will continue processing your account. Thank you for your patience and understanding with regard to this matter. Please do not reply to this email as you will receive an automated response. Regards, English Game Master Team Blizzard Entertainment Europe Som dere kanskje skjønner er jeg litt redd for at denne mailen også skal være fake. Noen som kan bekrefte at den ikke er det? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 I en fake mail vil adressen til hjemmesida til blizzard se ut som den leder riktig sted, men ta deg til en look-a-like side. Hold musepekeren over linkene i mailen og dobbel (og trippel!)-sjekk at de faktisk tar deg til et blizzard-domene. Hvis linken tar deg dit den ser ut til å ta deg i ditt tilfelle (eu.blizzard.com) så er den ekte Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Accounten min er fan hacka igjen =/ "Greetings An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded." =/ Noen som kan ta en titt på denne så jeg kan få vekk viruset ASAP? Hva fan gjør jeg nå a? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Accounten min er fan hacka igjen =/ "Greetings An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded." =/ Noen som kan ta en titt på denne så jeg kan få vekk viruset ASAP? Hva fan gjør jeg nå a? Hmm, den greia der høres jo ut som fake WoW setning da. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hø... Hvorfor hørtes det fake ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå