Gå til innhold

Bytting av PS3-spill - hvor gjør DU det?

kaaasen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurer enkelt og greit på om du/dere bytter spillene deres om dere f.eks har gjort et bomkjøp, fullført et spill dere er hundreogti prosent sikre på at dere aldri kommer til å røre igjen, eller igjen av helt andre grunner bare ikke ønsker å ha spillet.

Selv har jeg fått sansen for "tilbudene" til Gamestop, om man kan kalle det for det. Som de aller fleste av dere kjenner til kan man forhåndsbestille spill hos Gamestop og betale ved å levere inn to spill pluss et mellomlegg på 1,- kr eller 199,- kr avhengig av tittelen. Jeg har selv gjort dette noen ganger, og må si meg svært fornøyd med ordningen.

Ellers så har jeg også byttet spill gjennom bytteklubben.no noen ganger, men synes vinningen går opp i spinningen med såpass høye gebyrer. Dette har i alle fall jeg sluttet med.

Det siste stedet jeg har prøvd er gjennom psforum.no sitt forum (doh!). Her har jeg iløpet av et halvt år gjennomført tre handler, og jeg har fått spillene som avtalt hver gang. Selvsagt kan man møte på uærlige sjeler, og jeg er alltid skeptisk frem til jeg faktisk mottar spillet/spillene i posten.

Har dere noen steder dere bytter spill på?

Noen butikker, forum eller lignende som er å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbudene fra Gamestop er nok de minst risikable sorten man kan gjøre hvis man er ferdig med ett spiller eller gjort ett bomkjøp. Det er som regel en bedre løsning med å bytte igjennom nettet men her kan man få skjegget i postkasse ved att motparten ikke sender deg noe.

Personlig bruker jeg mest Gamestop sine tilbud da disse er den mest sikre og jeg vet heller ikke om andre alternativer foruten om å selge det da over nettet.

Lenke til kommentar

spaceworld bytter spillet innen 7 dager, så lenge det ser bra ut og du har kvittering:) kan byttes en gang, da dette ellers ville kunne blitt misbrukt:) gjelder alt av nye, gamle, eller hvis du vil bytte et spill i en mp3 spiller, få tilgodelapp. ta det med tilbake innen 7 dager med kvittering:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...