Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennene mine gir meg trøbbel når det kommer til damet


Anbefalte innlegg

Hei. Gutt på 13 år.

Klassen min er litt rar. Jentene i klasen er delt in i tre gruppet to av dem er mot hverandre og sloss hele tiden og alle de er "populære". Den siste gruppa er liksom decsom ikke er helt på toppen av stigen. De holder seg unna alt sån. Jeg er heller ikke i den mest populære gruppa hos gutta,en havnet hån mitt på treet. Jeg har altid værte en person som bryr meg om alle. Jeg hadde ei jente før men jeg mista henne på grunn av en venn av meg som hun ikke liktecat jeg var venn med. Jeg prøver jo å få alle til å bære glade. Det er ca. 3 år siden vi slo opp, og bare for et par måneder siden flytta jan venne så nå tengtecjegcat jeg skulle prøve igjen. Ser tydelig at det et er en liten gnist mellom oss.

Hun er i den "ikjepopulære gjengen". Det er her det vanskelige kommer. Siden jeg har både venner som er populære tenker jeg at de blir litt "sinna" vis jeg finner megcei hentecdå langt ned. Og siden at noe forbinner meg med de " aller teiteste netdene som ikke erxpopulære" (som jeg er venn med fordi at jeg er snill) da kommer de til å erte jenta mi ag da blir hun lei seg igjen.

Hva skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...