Gavekort Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei! Jeg ønsker å kunne lese av temperaturer, viftefart, spenninger osv på en nettside eller på en annen PC. Jeg er ikke så veldig flink i programmering, så jeg ser på dette som en stor utfordring. Hvor skal jeg begynne og hvor får jeg informasjonen fra? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kjør remote desktop, så kan du fjernstyre maskinen og se alt du vil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Nå var det ikke løsningen jeg var ute etter, jeg er ute etter å programmere. Tenkte et slikt program kan være hendig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nå var det ikke løsningen jeg var ute etter, jeg er ute etter å programmere. Tenkte et slikt program kan være hendig. Hva kan du fra før? Tror du skal starte på noe lettere :-) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Vel, jeg kan vel begynne med de lettere elementene til å begynne med, som å få tak i systeminformasjonen. Jeg er ikke noe flink, men jeg er villig til å virkelig sette meg ned med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå