Balsature Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Heisann! Er en student som har lyst å kjøpe ny mobil som oppfyller følgende kriterier: 1) bra på videoavspilling; skjerm og programvare for dette altså 2) bra på musikkavspilling; spotify, bra lyd etc. 3) må kunne bruke g-mail og google-calendar 4) billigst som mulig uten at det går utover kriteriene over Lurer i tillegg på om mobiler nå tildags har en funksjon som gjør at de kan laste ned youtube-videoer permanent? Vet at dette går med PC-er, så kan jo egentlig bare overføre fra PC til mobil, men likevel enklere å gjøre dette på selve mobilen tenker jeg. Er litt grønn på mobiler, siden den mest teknologiske mobilen jeg har hatt er SE K610i Takk for all eventuell hjelp :-) Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 HTC Hero er vel det billigste alternativet som dekker kravene dine. Om du vil ha noe enda bedre, kommer HTC Desire snart for ca en tusenlapp mer, men med mye bedre skjerm og oppløsning, og etterhvert støtte for DivX. Regner med du planlegger å bruke headset til musikk og video så "bra lyd" ikke betyr bra høyttalere? Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Ønsker å bruke headsett ja, men bra lyd betyr liksom hvor god telefonen er laget inni for musikk liksom. Er det ikke forskjell mellom telefonene på dette? Tenker på forskjellige lydkort etc. Har tenkt å bruke video og musikk til reiser, når jeg skal øve på nye dansesteg f.eks, før jeg skal trene styrke for å terpe teknikk i f.eks mark og knebøy (viktig å løfte riktig der!), laste ned videoer for øvelser jeg kan bruke når jeg trener fotball Har også vært ønskelig om mobilen kunne være med på joggeturer Har imidlertid ipod-shuffle, men mye lettere med spotify!! Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg tror ikke det er så veldig store forskjeller på lydkortene i dagens smarttelefoner, men Nexus One skal det visstnok være veldig kurant lyd på, og jeg regner med at du finner det samme lydkortet i Desire, som er stort sett den samme telefonen. Vet ikke hvordan Hero er i forhold. Begge to støtter Spotify. Vet heller ikke om den inkluderte musikkspilleren i Hero er den samme som på Desire (men jeg regner med at den er det, da det er en egen Sense-spiller, ikke stock Android), men den på Desire er hvertfall veldig fin og funksjonabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå