Dani95 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei. Jeg er en gutt på 14 år. I klassen min går det ei jente som jeg er veldig forelska i. Vær gang jeg smiler til henne smiler hun tilbake og noen ganger smiler hun bare til meg også. Jeg var sammen med henne før men en av mine ideotiske venner ødela hele greia, og så bare flytter han. Men i alle fal mitt problem er at jeg vet ikke om jeg skal spør eller om jeg skal vente på henne. Tror at hun vet at jeg liker henne også. Vis jeg skal spørre, har dere noen tips. Vis jeg hadde spurt hadde jeg nokk fåt et ja men tenk om jeg får et nei. Veldig usikker. Trenger hjelp. Hilsen en ungdom i nød. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kan kanskje begynne med å prate med henne litt på skolen og ha en litt småflørtende tone, og se om det fortsatt er en gnist? Ellers kan du jo gå rett på sak å høre om hun vil være med å se på en film f.eks? Er vel ingen fasitsvar på hvem som skal spørre først av en jente eller gutt, men det vanlige er vel at gutten tar initiativ. Men ikke tenk så mye på det, hvis du liker henne (som du tydeligvis gjør), så bare kjør på! Lykke til (= Endret 21. mars 2010 av Pilkern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå