Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få henne mer interrisert, få hun skikkelig på kroken

Gjest martin kristensen

Anbefalte innlegg

Gjest martin kristensen

hei.

Jeg holder litt sånn på med en jente nå.

Det er egentlig en ganske lang historie. Men jeg prøver å gjøre den kort. Jeg fortalte hvordan jeg følte om henne og hun fortalte hva hun følte om meg, så vi bestemte oss for å prøve. jeg er litt sånn avslappet og tilbaketrukket. Jeg er også meg selv 100%. Har vært med hun mange ganger nå, og vi kommer godt over ens. vi kontakter hverandre annenhver gang liksom. Rotet med hun for ikke så lenge siden, men føler etter det at hun ikke er like intr som hun var før. hvordan skal jeg få henne skikkelig hooked? begynner å få følelser for jenten! Skal jeg bare virke mer døv, og virke mer uintressert jeg også? Neste gang hun kontakter meg og spør om jeg er med på noe, skal jeg si bestemt nei da?

plis gi meg noen playetriks!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så er den drittsekkgreia bare sånn man ser på film.

Men hvis begge har sagt at dere har følelser for hverandre, så er det vel bare å vente (?).

Hvis det er lenge siden det emnet ble tatt opp ville jeg kanskje forhørt meg en gang til, men prøv å ikke virke desperat da : )

Lenke til kommentar
Gjest martin kristensen

Vi fortalte ikke om følelser eller noe. vi fortalte hverandre at vi så potensiale i det vi hadde osv. var noen uker siden det da. men liksom hun har høy standard, og jeg har litt peiling på hvilke tråder jeg må dra i da. men har bare lyst å få henne skikkeleig intr!!

Lenke til kommentar

Jeg skal ærlig si at jeg ikke kan en dritt om hvordan du skal dra i de riktige trådene. Men når dere henger sammen, vær morsom, men ikke sånn "tørr-humor" morsom. Jeg vet ikke hva slags humor som brukes i din vennegjeng, men jeg vet det hjelper 'cause I've tried

Lenke til kommentar
Gjest martin

ja er ikke sånn at det har krasjet helt, men hun har blitt litt mer daff om du skjønner. før så var hun mer på hugget. men hun er ikke sånn overlegen eller noe!

Lenke til kommentar
Gjest martin

nei :p vi har ikke gått ut sammen enda! men vet ikke om når vi rotet om jeg tok for mye intiativ eller hva jeg gjorde gale. for det var hun som stoppet å rote hele tiden.

Lenke til kommentar

Kan jo hende at hun er mer avslappet fordi hun er mer komfortabel? Det er jo en positiv ting:) Hvis dere er over atten ville jeg bare snakka med ho, ikke gå rundt grøten med et sosialt spill. Det er jævlig slitsom, tro meg! (cause I've tried)

Forresten, det staves interessert ;)

Lenke til kommentar
Gjest martin

jeg er ikke over 18! jeg er 16 og hun er et år eldre faktisk :)

men føler det hadde vært bedre å få hun skikkelig interessert (eneste ordet jeg sliter med å stave, haha :p) fordi hadde jeg fortalt hvordan jeg egentlig følte meg, tror jeg hele greien hadde gått rett vest for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...