GSM Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 På Ur og Foto i Nygaten i Bergen har de nå tilbud på 50D til 4990. Det er jo billigere enn hva jeg gav for et brukt for et par mnd siden Lenke til kommentar
GSM Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Ja.. jeg lurer nesten på å kjøpe et til å ha i reserve De har 70-200 F4 til 4990 også Det var jo forsåvidt normal pris på Japanfoto før nyttår, men så hoppet prisen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja.. jeg lurer nesten på å kjøpe et til å ha i reserve De har 70-200 F4 til 4990 også Det var jo forsåvidt normal pris på Japanfoto før nyttår, men så hoppet prisen Er det bare jeg som leser feil, eller er dette tilbudet på Canon 70-200mm f/4.0 IS usm? Står virkelig det i annonsen.... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Med IS? Det er jo halv pris. Kan noen få dette bekreftet? Endret 21. mars 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Med IS? Det er jo halv pris. Kan noen få dette bekreftet? Har allerde sendt de mail og forhørt meg om det er en skriveleif, så kan jeg rapportere tilbake her i morgen. I såfall noen i Bergen her som har muligheten til å stikke innom? Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja.. jeg lurer nesten på å kjøpe et til å ha i reserve De har 70-200 F4 til 4990 også Det var jo forsåvidt normal pris på Japanfoto før nyttår, men så hoppet prisen Er det bare jeg som leser feil, eller er dette tilbudet på Canon 70-200mm f/4.0 IS usm? Står virkelig det i annonsen.... Det må være feil, ellers aner de ikke hva de holder på med (hva de taper), eller det er konksalg. 50D kan jo være skrivefeil for 500D. Tor Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Vi får se i morgen Tor, ringer de når de åpner og poster svaret her. Men ja; det er nok for godt til å være sant. Utrolig slappt i såfall med en eller flere slike skriveleifer. Endret 21. mars 2010 av Caliber Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er i hvertfall 50D som er avbildet Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja.. jeg lurer nesten på å kjøpe et til å ha i reserve De har 70-200 F4 til 4990 også Det var jo forsåvidt normal pris på Japanfoto før nyttår, men så hoppet prisen Er det bare jeg som leser feil, eller er dette tilbudet på Canon 70-200mm f/4.0 IS usm? Står virkelig det i annonsen.... Såg annonsen i BT. Om eg huskar rett på kva linse det var, så sto der også noko om eldre modell på den linsa. Kom det ikkje ein ny variant av den linsa for ei stund sidan? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Såg annonsen i BT. Om eg huskar rett på kva linse det var, så sto der også noko om eldre modell på den linsa. Kom det ikkje ein ny variant av den linsa for ei stund sidan? Nei. Det har kommet en ny 70-200 F/2.8 IS, men ikke F/4. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hei. har nå vært i kontakt med Ur og Foto via telefon, som kunne avkrefte at tilbudet gjaldt IS-versjonen. Faktisk mente personen jeg snakket med at det ikke stod noe som helst om IS i tilbudet deres, så jeg må visst ha en lei synsfeil som klart og tydelig leser "Canon 70-200mm f/4.0 IS"... Edit: De har nå endret teksten i tilbudet sitt og fjernet IS-betegnelsen Endret 22. mars 2010 av Caliber Lenke til kommentar
polljen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei. har nå vært i kontakt med Ur og Foto via telefon, som kunne avkrefte at tilbudet gjaldt IS-versjonen. Faktisk mente personen jeg snakket med at det ikke stod noe som helst om IS i tilbudet deres, så jeg må visst ha en lei synsfeil som klart og tydelig leser "Canon 70-200mm f/4.0 IS"... Edit: De har nå endret teksten i tilbudet sitt og fjernet IS-betegnelsen Sjekket du opp 50D'en også?? (skal ikke ha, lurte bare!!!) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, gjorde ikke det, men har de klart å feilprise den og er det rart at de ikke har endret prisen på den i tilbudet deres... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, gjorde ikke det, men har de klart å feilprise den og er det rart at de ikke har endret prisen på den i tilbudet deres... Hvis prisen stemmer er det en utrulig bra pris, men er vel kanskje bare et hus eller to dei har til salgs Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Prisen for 50D stemmer med den som står i annonsen på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Det er utrolig surt å være fattig student når det dukker opp gode tilbud.. Men så er det jo mulig å overleve på kokt vann og nudler til 15. april da Rusler meg en tur over på Ur og Foto nå i allefall Kanskje en 50D til IR modiifisering hadde vert noe. hehe Lenke til kommentar
nie Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei. har nå vært i kontakt med Ur og Foto via telefon, som kunne avkrefte at tilbudet gjaldt IS-versjonen. Faktisk mente personen jeg snakket med at det ikke stod noe som helst om IS i tilbudet deres, så jeg må visst ha en lei synsfeil som klart og tydelig leser "Canon 70-200mm f/4.0 IS"... Edit: De har nå endret teksten i tilbudet sitt og fjernet IS-betegnelsen Sitter med avis-annonsen foran meg nå og der står: CANON EF 70-200MM F/4.0 L USM Et snarlig besøk hos optiker er kanskje ikke dumt? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hei. har nå vært i kontakt med Ur og Foto via telefon, som kunne avkrefte at tilbudet gjaldt IS-versjonen. Faktisk mente personen jeg snakket med at det ikke stod noe som helst om IS i tilbudet deres, så jeg må visst ha en lei synsfeil som klart og tydelig leser "Canon 70-200mm f/4.0 IS"... Edit: De har nå endret teksten i tilbudet sitt og fjernet IS-betegnelsen Sitter med avis-annonsen foran meg nå og der står: CANON EF 70-200MM F/4.0 L USM Et snarlig besøk hos optiker er kanskje ikke dumt? hvis du hadde lest det jeg skrev og tittet på annonsen på nettsiden deres tidligere, hadde du ikke vært så kjapp til å anbefale meg en synsjekk. Endret 22. mars 2010 av Caliber Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er utrolig surt å være fattig student når det dukker opp gode tilbud.. Men så er det jo mulig å overleve på kokt vann og nudler til 15. april da Rusler meg en tur over på Ur og Foto nå i allefall Kanskje en 50D til IR modiifisering hadde vert noe. hehe Pass deg! Ur og Foto er livsfarlig for fattige studentar. Det er i alle fall mi erfaring frå då eg var fattig student i Bergen i starten på 90-åra. Kvar gong eg var innom der og kikka på utstyr, så fekk eg eitt eller anna tilbud frå dei to gubbane som dreiv butikken då, som eigentleg var for godt til at eg kunne takka nei, men eg hadde berre ikkje råd til å slå til. Eg måtte berre slutta å gå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå