Rescue me Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan bør jeg si f.eks:"Så fin du er på håret" eller "så pen du er i kveld", uten at det høres "lest på Internet" aktig, men slik at det høres ungdommelig ut Noe annet jeg kan si noe om? bortsett fra øynene da Ikke tenk ut hva du skal si på forhånd, la det komme naturlig. Hun vil bli mindre interessert i deg hvis du alltid skal tenke ut hva som skal til henne, siden hun merker det. Ta heller ikke å dryss på med komplimenter da du bare vil plassere henne høyere enn deg selv. Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan bør jeg si f.eks:"Så fin du er på håret" eller "så pen du er i kveld", uten at det høres "lest på Internet" aktig, men slik at det høres ungdommelig ut Noe annet jeg kan si noe om? bortsett fra øynene da Ikke tenk ut hva du skal si på forhånd, la det komme naturlig. Hun vil bli mindre interessert i deg hvis du alltid skal tenke ut hva som skal til henne, siden hun merker det. Ta heller ikke å dryss på med komplimenter da du bare vil plassere henne høyere enn deg selv. ok, takk for rådet Har du/dere noen andre tips til meg, sann generelt? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 snakk om felles interesser. begge heier på stabæk? ja, snakk om spillerne. baksnakk folk på skolen eller bekjente, bare ikke feil folk (venner av henne), det er noe slemt, men samtalen kan bli gående lenge og er interessant. eller om hvor dårlig en lærer er. bare hold samtalen flytende, unngå for all del pinlig stillhet. det blir bare kleint.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 baksnakk folk på skolen eller bekjente, bare ikke feil folk (venner av henne), det er noe slemt, men samtalen kan bli gående lenge og er interessant. eller om hvor dårlig en lærer er. Synes det blir for dumt å oppfordre til å baksnakke folk. Jeg selv bruker i hvert fall ikke å baksnakke noe særlig og er ikke et tema jeg ville gått inn på. bare hold samtalen flytende, unngå for all del pinlig stillhet. det blir bare kleint.. Stillheter trenger for all del ikke å være pinlig, det er bare som man gjør det til. Blir man flau selv oppdager nok jenta det og da er det negativt, men prøv å ikke bli flau i hvis det blir stillhet. Sånn generelt vil jeg si det er dårlig å bestemme på forhånd hva man skal snakke om, lev i øyeblikket og ikke tenk på hva du skal si hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå