Gjest lol94 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei! Skal på min første date til tirsdag, jeg er 15år gammel gutt. Hun er like gammel. mine spm er: 1) Skal jeg spandere kinobilletten (hvorfor/hvorfor ikke)? 2) Hva bør vi gjøre etter kino? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Begge disse spm sier da seg selv. må legge til siden ingen tok det, mitt svar ga ingen mening og er åpent for alt, da gjelder det for alle uansett hva man velger. Endret 21. mars 2010 av War Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Eller nei war. Ikke for alle. Lenke til kommentar
Jarvis Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Begge disse spm sier da seg selv. care to elaborate da? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Står i posten min. Skal du betale for begge bilettene så kjøper du to og gir en til hu. Ikke stikk en 100lapp til hu etterpå, det blir bare teit. Ta den, nei, jo , nja , Vet dere hva dere skal se så bestill på nett på ditt kort, print ut. Hva man skal gjøre etter kinoen må noen andre svare på, jeg hadde ikke kjæreste før jeg var 19. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 1) Ja, du er vel gutten? 2) Sex Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Gå på en resturant etterpå. Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 hvis filmen starter klokka 7, så blir det litt sent med resturant etter på. Hvordan ville det vært å tatt en kebab før filmen starter? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 hvis filmen starter klokka 7, så blir det litt sent med resturant etter på. Hvordan ville det vært å tatt en kebab før filmen starter? Resturant, må være litt stil over det. Dra på restaurant før filmen, spander, spander kinobilletten og evnt godteri under filmen. Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja! nå har jeg bedt ho ut, vi skal ut i morgen kveld! :DD btw vi snakka litt om hvor spise, blir kebab xD Eneste minuset er at hun må snakke med foreldra sine først om hun får lov (kryss fingra)... :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) hvis filmen starter klokka 7, så blir det litt sent med resturant etter på. Hvordan ville det vært å tatt en kebab før filmen starter? Resturant, må være litt stil over det. Dra på restaurant før filmen, spander, spander kinobilletten og evnt godteri under filmen. Hva skjer med å spandere alt? Tviler på at gutter generelt sett har bedre råd enn jenter og det kommer nok sikkert fra før i tiden da det var generelt sett menn som arbeidet mens kvinnene var hjemme. Synes ikke man som gutt trenger å spandere noe bare pga man er gutt. Endret 23. mars 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 hvis filmen starter klokka 7, så blir det litt sent med resturant etter på. Hvordan ville det vært å tatt en kebab før filmen starter? Resturant, må være litt stil over det. Dra på restaurant før filmen, spander, spander kinobilletten og evnt godteri under filmen. Hva skjer med å spandere alt? Tviler på at gutter generelt sett har bedre råd enn jenter og det kommer nok sikkert fra før i tiden da det var generelt sett menn som arbeidet mens kvinnene var hjemme. Synes ikke man som gutt trenger å spandere noe bare pga man er gutt. Tror du det er ok, om vi kjøper maten selv? men jeg betaler kino billetten? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sikkert Ok, vet ikke hva hun forventer? Har du dårlig råd, ingen jobb, og får penger fra foreldrene dine, så la hun betale kebaben selv. Så betaler du kinobilletten, uansett om hun sier hun kan betale. Så får du se hva som skjer etter kinoen;) Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sikkert Ok, vet ikke hva hun forventer? Har du dårlig råd, ingen jobb, og får penger fra foreldrene dine, så la hun betale kebaben selv. Så betaler du kinobilletten, uansett om hun sier hun kan betale. Så får du se hva som skjer etter kinoen;) Da blir det slik : D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) I utgangspunktet burde du ikke gå med innstillingen om at du skal betale noe som helst, dere begge går fortsatt på ungdomsskolen og ingen har vel jobb så da er det ingen grunn til at du skal betale. Ved å betale vil du egentlig bare vise at du setter henne over deg selv. Men ikke gå rundt å tenk at du ikke skal spandere noe av den grunn, se det an . Endret 23. mars 2010 av Kun10kr 1 Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 I utgangspunktet burde du ikke gå med innstillingen om at du skal betale noe som helst, dere begge går fortsatt på ungdomsskolen og ingen har vel jobb så da er det ingen grunn til at du skal betale. Ved å betale vil du egentlig bare vise at du setter henne over deg selv. Men ikke gå rundt å tenk at du ikke skal spandere noe av den grunn, se det an . Takk! tror dette var det best tipset! 1 Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg veit at dette er et vanskelig spm å spøøre om, og at det bare bør komme naturlig.. Men har dere noen tips om ting som kan innlede noe å snakke om? f.eks "skjer a?" holder lissom ikke når vi sitter dere å eter anyone? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg veit at dette er et vanskelig spm å spøøre om, og at det bare bør komme naturlig.. Men har dere noen tips om ting som kan innlede noe å snakke om? f.eks "skjer a?" holder lissom ikke når vi sitter dere å eter anyone? Prøv å ikke tenke på hva du skal si . Si det som faller deg inn, da det kommer naturlig og ikke virker som om noe du har tenkt ut før du sier det (selvfølgelig fordi det ikke er det). Når hun merker at du tenker over hva du skal si (noe hun gjør) vil hun plassere seg selv høyere enn deg og dermed ikke være like interessert i deg. Prøv heller ikke å holde i gang en samtale om noe du ikke interesserer deg for i det hele tatt kun fordi du vil at hun skal like deg. Lenke til kommentar
Gjest lol94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan bør jeg si f.eks:"Så fin du er på håret" eller "så pen du er i kveld", uten at det høres "lest på Internet" aktig, men slik at det høres ungdommelig ut Noe annet jeg kan si noe om? bortsett fra øynene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå