Gjest Paki_daki_brunie Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei til alle her. Jeg har et par spm. til damer her på diskusjon.no. Jeg er en norsk-pakistaner og er bosatt i Norge. Når det gjelder norske damer, så har jeg minimalt med erfaring. Jeg har ikke vært borti så mange. Men det jeg ofte merker er, spesielt på treningssenteret vårt, at de ser på "oss mørke" litt annerledes. For meg kan det til å begynne med virke veldig lovende. Og måten de ser på tyder i veldig mange tilfeller på som om de nesten vil rote, men også en grad av usikkerhet er der. De virker usikre mener jeg. For meg ender det alltid med at det ikke blir til noe. Sikkert meg som det er noe galt med. "Nesten som om de pisser på fjeset mitt". Det sier min bror til meg når han kødder. Tror ikke at jeg er stygg da. For da hadde de jo ikke tatt initiativet til å begynne med. Er det sånn at dere finner oss eksotiske og finner en spenning i å titte på oss og rote med oss men er samtidig litt redde? For som sagt så har jeg ikke vært bort i mange så jeg veit ikke åssen unge og liberale folk her i Norge er med sin seksualitet. men ser veldig mange på treningssenteret som jeg vil bli kjent med. Kom med noen tilbakemeldinger på disse spm. da. mvh Pakboy Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg er gutt, men jeg vil gjerne komme med et innspill, uten at det misforstås som rasistisk ellernoe sånn. Grunnen til at mange kanskje kan virke redde etc, er fordi Norge har fått et dårlig inntrykk av mørke menn, innvandrer og utlendinger. Du vet helt sikkert grunnen, at det er mye på nyheter og aviser om folk av annet opphav enn Norge som gjør noe kriminelt. Ikke det at det er flere innvandrer enn norske som gjør det, men det sees på et litt annet synspunkt ettersom (som noen kjente sier) "Vi gir de tak over hodet, jobb og mat også er de faen ikke takknemlige for det.". Hvis du forstår. Det kan være litt av grunnen. Men hva med å spørre rett ut hvis dere kommer så langt som dating/roting? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er ikke sikkert de er interessert, virker som om "utlendinger" har en annen måte å sjekke opp på. Ett blikk trenger ikke være annet enn ett blikk. Om de ser på deg trenger de ikke vil rote med deg. Nei, fleste jeg kjenner ser ikke på utlendinger som eksotiske. Men det virker som om de har lettere for å få de mer dumme jentene, ala de som vil ha spenning og ugjerninger i livet. Hater måten noen mennesker ter seg, og jeg ser de type mennesker ofte hos de med annet opphav enn norsk. For all del, fins mange skjønne mennesker fra utlandet. Veloppdratte, intelligente og greie mennesker. Synd at de ikke får like mye fokus som de 'slemme'. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jenter har en seksueldrift. Mange jenter kan tenke intime tanker om en gutt de ser på. Hvis du er at en jente ser på deg som hun vil rote med deg er det kanskje det du mener (selv om jeg synes det er litt rart at du kan være sikker på at det er dette de vil). Om de vil det der og da betyr heller ikke at de vil det i "virkeligheten". Det er muligens bare en fantasi. Man kan bli tiltrukket av en gutt uten egentlig å ønske å ha sex eller et forhold. Jeg tror du må se på disse blikkene som positive, men ikke overtolke dem. Det er bare blikk. Blikk kan brukes som et flørtetirks. Men (i hvert fall i Norge) så flørter mange jenter for moro skyld, for spenningen og hyggen, ikke fordi de nødvendigvis vil "noe mer" Det spørs veldig på jenta om hun synes du er eksotisk eller skummel. I Oslo for eksempel, er ikke en gutt med utenlandsk utseende så eksotisk. Noen jenter synes sikkert det er litt eksotisk og spennende, andre ikke. Jeg tror noen jenter blir skremt, andre ikke. Men selv, som jente, har jeg erfaringer med at mange utenlandske gutter er mye mer pågående. Dette er positivt, men kan også bli masete og påtrengende. Men jeg tror ikke du trenger å tenke så mye på hva jenter flest tenker om utlendinger generelt. Dette er helt individuelt fra jenta og i forhold til hvilken person du er. Du kan heller tenke på hva HUN tenker om DEG. Jeg veit ikke helt hva du mener med at du vil bli kjent med noen på treningssenteret. Men jeg tolker det som du mener et romantisk eller fysisk forhold til ei jente? Hvis du vil bli kjent med noen på treningssentere ville jeg prøvd å smilt (heller sjernert enn barskt hvis du ikke vil virke skremmende). Så snakka med de du vil bli kjent med. Innled en god snakke-tone. Snakk om ting hun liker eller ting rundt dere, ting dere har til felles ect. Etterhvert, hvis du fører at hun liker deg sånn gasnke godt, kan du be henne med på noe. For eksempel "Jeg er sulten. Kunne du tenkt deg å ta en matbit etter trening?" Eller spørre henne om hjelp til noe. Skal du skrive jobbsøknad, men veit du kanskje ikke helt hvordan? Spør om hun kan ta en titt neste gang dere møtes på treningssenteret. Altså noen steg: opprett kontakt (blikk, si hei, osv), snakk med henne, få henne til å slappe av og kose seg, opprett et bånd (noe dere har felles, intersser, venner eller ved å snakke om mer dyptgående ting), opprett respekt (behandl henne alltid med respekt. Vær interessert og høflig, men back unna hvis hun virker truet) Det kan virke som mange "regler". Men du trenger ikke tenke så mye på dem. Det meste kommer sannsynligvis naturlig. Kontakt og respekt er vel det eneste som er viktig Lenke til kommentar
Gjest John Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er ikke sikkert de er interessert, virker som om "utlendinger" har en annen måte å sjekke opp på. Ett blikk trenger ikke være annet enn ett blikk. Om de ser på deg trenger de ikke vil rote med deg. Nei, fleste jeg kjenner ser ikke på utlendinger som eksotiske. Men det virker som om de har lettere for å få de mer dumme jentene, ala de som vil ha spenning og ugjerninger i livet. Hater måten noen mennesker ter seg, og jeg ser de type mennesker ofte hos de med annet opphav enn norsk. For all del, fins mange skjønne mennesker fra utlandet. Veloppdratte, intelligente og greie mennesker. Synd at de ikke får like mye fokus som de 'slemme'. Herregud for noe piss, selvsagt kan blikk bare være et blikk, men slik er det jo også med oss nordmenn. Hehehe, også morsomt når folk bruker "de fleste jeg kjenner" "en kompis av meg" osv strofene, det er heller ingen logikk i at det er utlendingene som får de "dumme" jentene. Har du noen andre ganske egne tanker om dette kanskje? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Såklart er det moro, du må jo ut med skriftlig undersøkelse for at det skal gjelde. Jeg mener jeg plukker opp småting som sier meg at de er imot utlendinger, som at de ikke vil røre ham pga spesielle grunner... Det er fakta, stikk en tur til byen, se der hvor utlendingene henger. Hvilke jenter henger med dem? om du mener de er spesielt smarte, blir jeg mer usikker på deg. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 forstår legit.. vi hadde selv når jeg gikk på ungdomskolen for 6 år siden, en gjeng på 5 stk 3 jenter to "mørke" gutter.. å de var altid ute på noe tull. røykte, stjal osv. å det var da di der to "blonde" jentene som skulle være tøffe. om jeg skal si min mening som da er jente selv. å vil og informere om at dette kan høres rasistisk ut. men jeg er ikke det. har mange gode venner fra utlandet osv. jeg kunne aldri hatt, og jeg har vurdert. en gutt med mørke hår. rett å slett for det verste jeg vet er kroppshår. jeg takkler det ikke. å "mørke" gutter og menn er og kan være veldig hårete. å hårene er svarte som gjør det enda "verre" å dette er ikke retta mot utlendinger i det hele tatt. er akuratt det samme med di "hvite" gutta. takkler det ikke.. Lenke til kommentar
Gjest john Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Såklart er det moro, du må jo ut med skriftlig undersøkelse for at det skal gjelde. Jeg mener jeg plukker opp småting som sier meg at de er imot utlendinger, som at de ikke vil røre ham pga spesielle grunner... Det er fakta, stikk en tur til byen, se der hvor utlendingene henger. Hvilke jenter henger med dem? om du mener de er spesielt smarte, blir jeg mer usikker på deg. Jeg er enig i at flere kan tenke noe spesielt om utlendinger, men synes det blir merkelig å sette en generell merkelapp på de jentene som ikke gjør det. Men det er også mange tilfeller hvor dette ikke forekommer, men disse utlendingene er vel også som regel med norske, så du har vel et lite poeng. Og hehehe, vær usikker på meg du, men kanskje du skulle tenke litt på deg selv først da. Forøvrig er utlending diskusjonen også litt inntressant. Det er vel kanskje nesten utelukkende muslimer som er de "slemme", tviler sterkt på at det hadde vært slik om det var for eksempel buddister det var snakk om. Lenke til kommentar
Gjest chris Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 [quote name='sissluss' date='26. mars 2010 - 03:06' timestamp='1269569182' post='15419068' jeg kunne aldri hatt, og jeg har vurdert. en gutt med mørke hår. rett å slett for det verste jeg vet er kroppshår. jeg takkler det ikke. å "mørke" gutter og menn er og kan være veldig hårete. å hårene er svarte som gjør det enda "verre" Hahaha, for en smart og intligent tankegang, og du er... 20 år? Lenke til kommentar
Gjest chris Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 jeg kunne aldri hatt, og jeg har vurdert. en gutt med mørke hår. rett å slett for det verste jeg vet er kroppshår. jeg takkler det ikke. å "mørke" gutter og menn er og kan være veldig hårete. å hårene er svarte som gjør det enda "verre" Hahaha, for en smart og intligent tankegang, og du er... 20 år? Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 sjønner ikke no jeg.. merker ironi da.. men det seriøst det verste jeg vet. xen min drev meg body building å han fikk jeg barbere å vokse hele kroppen på.. helt genialt men herregud hadde "den perfekte" vert hårete så hadde jeg ikke kasta ham for det. men jeg prøver å styre unna.. Lenke til kommentar
Gjest chris Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 [quote name='sissluss' date='27. mars 2010 - 00:57' timestamp='1269647836' post='15422927' men jeg prøver å styre unna.. mulig du som oftest får samme respons selv Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 men jeg prøver å styre unna.. mulig du som oftest får samme respons selv Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 at gutter styrer unna meg? det kan godt være, faller nok ikke i smak hos alle. men sånn generellt så vil jeg si at jeg har ike problem med å finne meg gutter. uten å være alt for bråkjekk.. Lenke til kommentar
Gjest Chris Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 det kan godt være, faller nok ikke i smak hos alle. men sånn generellt så vil jeg si at jeg har ike problem med å finne meg gutter. uten å være alt for bråkjekk.. Ja, du er sikkert tøff du, det blir vel kanskje litt av kompensasjonen din for andre områder da. Lenke til kommentar
Gjest Frid Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Dette forumet blir mer og mer patetisk. Oppkonstruerte problemer. så naive at det er latterlige. Gamle gubber som utgir seg for å være gutter. Nå skal det også være av utenlandsk opprinnelse ser det ut fra. Blir vel slettet nå antar jeg. Er ikke lov å komme med kritikk her inne. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 sjønner ikke hvorfor du skal angripe meg? jeg har da ikke en dritt med dette å gjør .det gikk et spørsmål ut til KVINNFOLK som jeg svarte på.. sorri.. ? jeg tar gjerne i mot kritikk, men det skal være konstruktiv kritikk som hvertfall har noe med saken å gjøre. nå er du bare latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg