olsiman Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei! I sommer så jeg en nokså bra film på tv, men jeg klarer bare ikke å huske hva de heter. Den handlet om en bakerfamilie ... de eide altså et bakeri. Hovedpersonen drev på med en jente. Broren til hovedpersonen jobbet i kjelleren i bakeriet og stekte brød. Broren hadde vært i en ulykke hvor han hadde mistet den ene hånden, og derfor brukte han en protese av tre. Jeg husker også at på et punkt i filmen tar hovedpersonen med seg sin onkel ut for å gå en tur, og når onkelen ser månen, skriker han; "la luna" - "la bella luna", og derfor var det helt sikkert en spansk film. Dette er alt jeg kan huske av filmen, desverre. Håper noen av dere der ute kan hjelpe meg å finne igjen denne filmen. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvis du poster i riktig tråd, skal jeg si hvilken film det er. Lenke til kommentar
olsiman Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Sånn. Da har jeg lagt den i riktig tråd og håper på svar Da kan denne tråden sikkert bare slettes^^ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 .. og når onkelen ser månen, skriker han; "la luna" - "la bella luna", og derfor var det helt sikkert en spansk film. De kan sikker snakke italiensk i en spansk film ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå