glennm95 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei! Jeg har ett lite prob. med at bildet fryser ved fullscreen av youtube filmer og vlc.WMP osv. men aldri ellers. lyden fortsetter når bildet har fryst. men dette skjer KUN i fullscreen av filmer og ikke spill eller lignende Kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har du prøvd å reinstallere nettleser/flash player/skjermdriver? Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hvis det er i flash filmer det fryser, så høyreklikk i bildet, Trykk settings og fjern haken på "Enable hardware acceleration" Endret 22. mars 2010 av Ampy Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Har du prøvd å reinstallere nettleser/flash player/skjermdriver? Ja. men fryser enda Skjermkortet har blitt overklokket og kan ha noe med det og gjøre. men siden det fryser KUN i filmer og sånt. mens ingenting i spill ol. så ble jeg litt usikker Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Prøv å skru av "annotations" (eller hva det nå heter) i Youtube. Det pleide å lagge noe fryktelig for meg i youtube hvis jeg ikke gjorde det. Du kan jo også prøve å bruke HTML5-betaen i youtube. kanskje det virker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå