Crumpler Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei Vet ikke helt om dette egner seg helt her, men jeg prøver likevel. Når jeg spiller Cod er det lang reaksjonstid fra jeg trykker på kontrollen til jeg f.eks snur meg. Til informasjon så har vi en 55" Led TV fra Samsung og jeg mistenker at det kan ligge i den. Kjøpte den hos elkjøp som sa at den var glimrende til TV spill... Så spørsmålet er, hva er galt siden den reagerer tregt ? Er det noe jeg kan fikse på ? Plugger av og til PCen til TVen og spiller f.eks CSS. Noe som den drar veldig fint. Takker for svar Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvordan er connectionen din? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har hørt rykter om at Samsung har eget "Game Mode" med mindre input-lag. (og rævva bilde) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Slå av samtlige bildeforbedrings innstillinger så tipper eg du vil merke forskjell.Slike instillinger roter til gaming fullstendig. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Der du stiller inn bildemodus, bruk dynamisk. Blir bedre reaksjonstid, men bildet blir litt dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå