tori94 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Halla! Begynnte å spille et Tekstbasert mafia spill på nettet for 2dager siden, igår var jeg borte så jeg spillte ikke da. I den tiden har noen i familien slettet loggen så jeg husket ikke hva navnet på spillet var. Jeg vil gjerne at dere kan fåreslå noen tekstbaserte mafia spill, så jeg kanskje finner den Info: Litt nytt Ligner veldig på NordicMafia design er svart, grått og hvit <3<3<3 <3<3<3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 vet ikke jeg ass, kansje mafia wars Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 www.mafiaspillet.no www.streetzmafia.net Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Btw; spillet er ikke på Facebook (Zynga) Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 www.mafiaspillet.no www.streetzmafia.net Mafiaspillet ja! Takk for svar alle Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Halla! Begynnte å spille et Tekstbasert mafia spill på nettet for 2dager siden, igår var jeg borte så jeg spillte ikke da. I den tiden har noen i familien slettet loggen så jeg husket ikke hva navnet på spillet var. Jeg vil gjerne at dere kan fåreslå noen tekstbaserte mafia spill, så jeg kanskje finner den Info: Litt nytt Ligner veldig på NordicMafia design er svart, grått og hvit <3<3<3 <3<3<3 Hvilke gjør ikke det? Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Halla! Begynnte å spille et Tekstbasert mafia spill på nettet for 2dager siden, igår var jeg borte så jeg spillte ikke da. I den tiden har noen i familien slettet loggen så jeg husket ikke hva navnet på spillet var. Jeg vil gjerne at dere kan fåreslå noen tekstbaserte mafia spill, så jeg kanskje finner den Info: Litt nytt Ligner veldig på NordicMafia design er svart, grått og hvit <3<3<3 <3<3<3 Hvilke gjør ikke det? HAHAAHAHAHaHAhaahahhahahahahhaaa... kjempe fun :new_woot: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå