Gå til innhold

Norsk mafia nettspill hjelp!

Anbefalte innlegg

Halla!

Begynnte å spille et Tekstbasert mafia spill på nettet for 2dager siden, igår var jeg borte så jeg spillte ikke da.

I den tiden har noen i familien slettet loggen så jeg husket ikke hva navnet på spillet var.

Jeg vil gjerne at dere kan fåreslå noen tekstbaserte mafia spill, så jeg kanskje finner den :thumbup:

Info:

Litt nytt

Ligner veldig på NordicMafia

design er svart, grått og hvit

<3<3<3 :love: <3<3<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla!

Begynnte å spille et Tekstbasert mafia spill på nettet for 2dager siden, igår var jeg borte så jeg spillte ikke da.

I den tiden har noen i familien slettet loggen så jeg husket ikke hva navnet på spillet var.

Jeg vil gjerne at dere kan fåreslå noen tekstbaserte mafia spill, så jeg kanskje finner den :thumbup:

Info:

Litt nytt

Hvilke gjør ikke det?

Lenke til kommentar

Halla!

Info:

Litt nytt

Hvilke gjør ikke det?

HAHAAHAHAHaHAhaahahhahahahahhaaa... kjempe fun :dribble::new_woot: :new_woot: :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...