Freestyle89 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei Ser dette ut som en helt ok gamerpc som jeg kan bruke til lett spilling? PC komponenter Er det noen komponenter dere ville ha byttet ut eller er det noen som ikke passer inn? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du kan spare litt penger ved å gå for et billigere hovedkort og en annen type RAM. Eksempel: https://prisguiden.no/produkt/90678 https://prisguiden.no/produkt/112932 Ikke noe ytelsestap Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Takk for svar:) Har endret slik at jeg heller har lagt de to komponentene til lista mi istedenfor de jeg hadde:) Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvis maskinen i hovedsak skal brukes til spilling, kan du med fordel kjøpe AMD i stedet og spare litt penger. Ikke det at i5 750 er et dårlig kjøp, men på en gamer-PC får du mer spillytelse for pengene ved å velge en billigere AMD-prosessor og 5850, eller beholde 5770 og spare de pengene. I tillegg bør du bytte skjermen tilDell 2209WA, som har mye bedre bildekvalitet og ikke koster mye mer. Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Hvilken AMD prosessor skulle jeg gått for da? Å må jeg ikke å skifte hovedkort da? Kan ikke noe om AMD:P Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, du må skifte hovedkort hvis du skal kjøpe AMD. Her har du et eksmpel på etgodt og billig AMD3-hovedkort. Når det kommer til prosessor er det mye å velge mellom. Athlon II X4 620 er veldig interessant spesielt hvis du skal overklokke da den er veldig billig men har fire kjerner. Hvis du vil bruke mer penger, og spesielt hvis du ikke vil overklokke er Phenom II X4 945 eller 955 interessant. Du kan også spare penger på å kjøpe en dobbel- eller trippelkjerne da spill sjelden utnytter mer enn to kjerner, pluss at du noen ganger kan låse opp de ekstra kjernene. Alt i alt er de fleste AM3-prosessorene gode kjøp. Det er bare å finne den som passer best til ditt bruk og lommebok. Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå