Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 En ting jeg har lurt på. Er det at for eksempel hvis jeg laster ned piratkopierte filmer/spill, er det sånn jeg ikke går rundt i offentligheten som på Internett å snakker om? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 For å være ærlig forstod jeg ikkje spørsmålet..??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 litt vanskelig å skjønne hvis jeg sier at jeg laster ned spill/filmer ulovlig(piratkopi) er det noe fare for at liksom politiet hadde kommet på døra ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 I teorien, ja. I praksis, nei. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Sant som Lars sier. Siden politiet som idag mesten ikkje har kapasitet til nokon ting er det det siste dei ville prioritere. Skal heller være litt mer forsiktig med å laste opp. Og laste ned nye norske filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ok Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nei, du skal ikke være redd for å snakke om det. Hvis politiet skal straffe deg for det må de ha ransakelsesordre for at de skal ha lov til å gå igjennom PCen din, noe som ikke skjer. Uansett, de går ikke etter deg som laster ned, men de om laster opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå