Halpz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hei alle sammen, jeg har tenkt å kjøpe meg ipod touch. Jeg lager denne tråden i håp om at noen har et ekstremt bra musikk-sitat å komme med, samma om det er norsk eller engelsk. Skal også bare ha det på den ene av de to inngraverte linjene som er mulig å skrive på, siden navnet mitt skal stå på den andre. Musikken jeg liker er det meste innen rock. Hører mest på det som er laga før 1990+-. Håper folk kan hjelpe meg med å komme med et knakende godt ordtak Endret 21. mars 2010 av Slagkraft Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvor mange bokstaver er det plass til på ei linje? Geir Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 "Get down with the iSickness." Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg klarte å få stappa inn 26 tegn på ei linje. Link her for å se hvor mange som kan være med: http://store.apple.com/no/engrave/MC297QG/A?mco=MTM3NDcxMzk Og forresten: Tror det heller blir classic, for da får jeg hvertfall inn musikk-biblioteket mitt Og Aleksmy!: tror det blir litt dumt å ha på det en ipod Men keep up the good work og skrik ut fete ordtak du vet om Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Too many people, making too many problems We fight to live, we live to fight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå