Gå til innhold

En ordentlig Android spill butikk

Anbefalte innlegg

Jeg har lengre ergret meg over at iPhone brukerne kan kjøpe ordentlige spill til mobilen deres. Vi som har en bra Android telefon (jeg har en HTC Hero) burde fått kjøpe gode spill og ikke bare måtte laste ned disse gratis spillene som ligger i Markets.

Derfor bør dere installere følgende fil som gir dere mulighet til å laste ned alle de fete Android spillene.

Jeg ramser opp:

Tetris

Bejeweled

Guitar Hero World Tour

Spore

Sims 3 osv

Sjekk ut fila som jeg har lenket til som url. Fila må du installere via Astro filemanager f. eks.

Har testet alle spillene over og det er slik spillene skal være! :)

http://hotfile.com/dl/33918135/4bd0c9d/TNM_Online_Spill.apk.html

Endret av thangman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at piratkopiert materiale ikke er lov å dele på forumet, les retningslinjene.

Dessuten kan man kjøpe fra Market i Norge hvis man rooter mobilen. Alternativt kan man vente til Google åpner betal-markedet for Norge, vet ikke når dette skjer da.

Du kan også prøve å kjøpe programmer her

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Dette er så langt ifra piratkopiert materiale som det går an, siden appen jeg har lenket til gir deg tilgang til en spillbutikk med masse lovlige spill du må kjøpe.

Der forhåndsdømte du raskt uten å sjekke innholdet :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke telt opp alle spillene men tror det må være over 40.

Ganske bra utvalg vil jeg si. Mange av EA titlene ligger der.

Fordelen er at folk ikke trenger å roote tlf og styre på. Last ned appen og kjøp spillene så er du i gang. Det andre fine er at butikken blir sikkert oppdatert med nye spill når de kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...