Fitttjuven Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei... Jeg har mistet/blitt frastjålet en SE W995. Lurte på om det var mulig å spore opp den på noe som helst slags måte når du har imei nr på den? Eller sperre den slik at ingen kan bruke den.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei... Jeg har mistet/blitt frastjålet en SE W995. Lurte på om det var mulig å spore opp den på noe som helst slags måte når du har imei nr på den? Eller sperre den slik at ingen kan bruke den.. Hvis du ringer til Politiet så kan de sperre selve mobilen hvis du har IMEI-nr Lenke til kommentar
Fitttjuven Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Hei... Jeg har mistet/blitt frastjålet en SE W995. Lurte på om det var mulig å spore opp den på noe som helst slags måte når du har imei nr på den? Eller sperre den slik at ingen kan bruke den.. Hvis du ringer til Politiet så kan de sperre selve mobilen hvis du har IMEI-nr Ok... Så det er ingen måte å se hvem som kan eventuelt ha brukt den da? Hvilket nr som brukes på det IMEI nr...? Jeg hadde ikke sperret tlf med noe som helst slags sikkerhetskode... Det skal jeg begynne å gjøre nå ihvertfall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei... Jeg har mistet/blitt frastjålet en SE W995. Lurte på om det var mulig å spore opp den på noe som helst slags måte når du har imei nr på den? Eller sperre den slik at ingen kan bruke den.. Hvis du ringer til Politiet så kan de sperre selve mobilen hvis du har IMEI-nr Ok... Så det er ingen måte å se hvem som kan eventuelt ha brukt den da? Hvilket nr som brukes på det IMEI nr...? Jeg hadde ikke sperret tlf med noe som helst slags sikkerhetskode... Det skal jeg begynne å gjøre nå ihvertfall... Det er jeg ikke helt sikker på. Trur Politiet får til det meste, bare de gidder... Lurt med sikkerhetskode ja Lenke til kommentar
Fitttjuven Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Hei... Jeg har mistet/blitt frastjålet en SE W995. Lurte på om det var mulig å spore opp den på noe som helst slags måte når du har imei nr på den? Eller sperre den slik at ingen kan bruke den.. Hvis du ringer til Politiet så kan de sperre selve mobilen hvis du har IMEI-nr Ok... Så det er ingen måte å se hvem som kan eventuelt ha brukt den da? Hvilket nr som brukes på det IMEI nr...? Jeg hadde ikke sperret tlf med noe som helst slags sikkerhetskode... Det skal jeg begynne å gjøre nå ihvertfall... Det er jeg ikke helt sikker på. Trur Politiet får til det meste, bare de gidder... Lurt med sikkerhetskode ja Ok... Takker for svar... Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvis du tenker på det. Er det egentlig greit om det faktisk er mulig å spore når, hvor, hvem som har brukt telefonen osv? Jeg syns det er skummelt. Lenke til kommentar
Fitttjuven Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Hvis du tenker på det. Er det egentlig greit om det faktisk er mulig å spore når, hvor, hvem som har brukt telefonen osv? Jeg syns det er skummelt. Akkurat nå hadde det vært fint, men som du sier, det er litt skummelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå