ecwraven Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei. Jeg har lurt litt på å kjøpe meg en slik netbook, notebook eller hva nå den heter. Altså en Mini pc. Men er jeg så i tvil. Ytelsen på de minste (10") er vel ikke den aller beste som jeg kan forstå, men går man opp til 13" så er det straks plass til litt mer kraft. Den 13" er jo selvsagt en del større, og hvor mini den er kan diskuteres. Noen som har noen tanker rundt dette? Hovedbruken min vil være å ta den med på ferie og på hytta. På ferie er det viktig at den er liten, men på hytta så er ytelsen viktigere. Bruk: Surfing, chatting, enkle gamle spill. At den klarer å dra et arkitektprogram hadde også vært litt greit siden det er en liten hobby jeg har. Kun enkel hus tegning, ikke tung 3D. Hva mener dere om en 13" laptop i en liten sekk på byferie? For stor? 10" for langsom til timesvis bruk på en hytte? Priklasse: 5-6 tusen Takker for alle svar. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Asus UL30VT er det beste valget. Veldig lett og bærbar 13" PC med 10 timers batteritid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå