Gå til innhold

Gode nettsider for å kjøpe Chomsky's bøker på norsk?

Anbefalte innlegg

Har fått en interesse for å kjøpe bøker skrevet av Chomsky, og lurer på hvilken norsk side (med norsk oversettelse av mannens bøker) er det størst utvalg av Chomskys bøker, og med best pris? Jeg vil helst kjøpe Manufacturing Consent, som jeg ikke vet den norske tittelen på, men har planer om å kjøpe alle av hans bøker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chomsky har vel skrevet over 100 bøker bare om amerikansk utenrikspolitikk, så du har litt av en jobb foran deg dersom du har planer om å lese alt han har skrevet. Jeg vet dessverre ikke om Manufacturing Consent er blitt oversatt til norsk, jeg fant ihvertfall ikke noe da jeg søkte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takker for svar. Men kunne du fortelle meg/anbefale hvilken norsk side det er best å bestille bøker fra? Selv om de kan stå på engelsk og? Da snakker jeg om den mest pålitelige siden om bøker med hovedtanke på pris og utvalg.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha noe engelskspråklig bør du definitivt vurdere å bestille fra utlandet. Så lenge du holder deg til respektable siden som Amazon, Play og The Book Depository er det vel så trygt som en hvilken som helst norsk forhandler.

Capris er den enste norske bokhandelen jeg vet om som har priser som holder tritt med sine utenlandske konkurrenter.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...