Ursa Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei alle Jeg finner veldig lite informasjon om TV-utganger på mobiltelefoner av en eller annen grunn. Det er også mye spekulasjoner og omveier å gå. Jeg lurer på hvilke mobiler du kan koble til prosjektører eller TVer på en hvilken som helst måte (USB/minijack/HDMI/proprietær). Jeg er spesielt interessert i Samsung Omnia HD, som jeg enda ikke finner noe klart svar på om har TV-ut eller ikke. Skriv gjerne også hvilken oppløsning man får TV-signalet i. Mange takk! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Min Nokia 5800 har TV-utgang. Du bruker en jackplug som minner om den du finner på en hodetelefon. Den setter du inn i samme hull som du ville satt inn en hodetelefon. I den andre enden av kabelen har du tre fargede plugger. To for stereolyd, og en for bilde. Kvalitet? Ikke særlig bra. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Den nye Motoroi skal, etter det jeg har hørt, ha HDMI-utgang. Du kan jo forsøke å Google den, så kan du kikke litt på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå