TheyStoleMyName Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, jeg lurte på om noen vet om et tale til tekst program.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er jo en tale til tekst funksjon innebygd i Windows. Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Er jo en tale til tekst funksjon innebygd i Windows. kunne du ha forklart litt mer?.. hvor d ligger osv?=) Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hei, jeg lurte på om noen vet om et tale til tekst program.. Takker for alle svar Gå til kontrollpanel og se etter applikasjon med navnet ''Tale'' Er den du finner i Windows (finnes i XP, veit ikke om Vista/ W7) Endret 21. mars 2010 av oiqbal Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ah, jeg leste tekst til tale :/ Beklager, vet ikke om noe tekst til tale program. Har du prøvd å søke på "Speech to text software" på google? Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, jeg lurte på om noen vet om et tale til tekst program.. Takker for alle svar Gå til kontrollpanel og se etter applikasjon med navnet ''Tale'' Er den du finner i Windows (finnes i XP, veit ikke om Vista/ W7) Men jg mener tale til tekst, ikke tekst til tale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå