eveant Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 For flere uker siden sendte jeg en mail med en sak til [email protected] men har enda ikke fått svar. Noen som har vært borti dette, eller vet hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det hender de bruker relativt lang tid på å svare ut fra min erfaring. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hvor lang tid kan det ta? Edit: leif Endret 21. mars 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det spørs helt på hva saken gjelder. Enkelte saker blir ikek så høyt prioritert. Kan fort gå et par måneder om det er en "fillesak". Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Har gått mer enn et par måneder nå Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 normal behandlingstid skal være 3-7 virkedager Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, det burde de ha vært, men det er de ikke! Har ventet alt fra noen uker til flere måneder på svar i enkelte saker. I enkelte saker har jeg ikke fått svar i det hele tatt. Dette har vært en flaskehals lenge, jeg vet ikke hva de ansvarlige gjør med det, men noe bør de gjøre. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 normal behandlingstid skal være 3-7 virkedager Da er det ikke mye "normalt" i forumet. Du mener vel måneder og ikke virkedager. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Der er også lov til å sende en pm direkte til en av Admins hvis saken haster. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kanskje det er på tide å stille om til sommertid, forumet er bare 2 døgn for sent ute. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kanskje det er på tide å stille om til sommertid, forumet er bare 2 døgn for sent ute. Eventuelt så er det bare du som ikke vet hvordan man bruker forumet, som så mange andre. Sjekk i kontrollpanel, og bytt om et par haker, så skal du se det går så fint så. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Kanskje det er på tide å stille om til sommertid, forumet er bare 2 døgn for sent ute. Eventuelt så er det bare du som ikke vet hvordan man bruker forumet, som så mange andre. Sjekk i kontrollpanel, og bytt om et par haker, så skal du se det går så fint så. Regner med at det er nok å belge riktig tidssone pluss huke av for korrigering av sommertid eller er det mere? I følge denne tråden er jeg vel heller ikke den eneste dom har feil tid på forumklokken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1216492 Endret 29. mars 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Dette er hvordan jeg har satt det opp siden jeg ble medlem, men forumklokken ligger 1 time bak etter vi gikk over til sommertid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Javel. Fjern avhukingen, så dukker det opp en sak til der. Huk så av den, så skal det bli riktig. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Javel. Fjern avhukingen, så dukker det opp en sak til der. Huk så av den, så skal det bli riktig. Takk, jeg burde selvsagt ha forutsett at den automatiske funksjonen ikke fungerer. Et ypperlig sted å legge en bug. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vel, når noe ikke fungerer så ville jeg prøvd å fikse det før jeg klaga, i alle fall. Det tok meg ca. 3 sekunder å finne ut, i alle fall. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vel, når noe ikke fungerer så ville jeg prøvd å fikse det før jeg klaga, i alle fall. Det tok meg ca. 3 sekunder å finne ut, i alle fall. Så flink du er! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Angående klokken må det uantsett fikses på, da den ikke vises korrekt for gjester. Diskusjon rundt at klokken her på forumet er feil kan tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=282 Men du kan altså stille det slik at det vises riktig når du er logget inn ved å fikse på det i kontrollpanelet. Uantsett var vel ikke dette emnet om forumklokken i utgangspunktet, så jeg ber om at videre diskusjon om forumklokken holdes utenfor denne diskusjonen. Dersom du fremdeles savner svar Thesilentkiller kan du sende meg en personlig melding, så skal jeg se om jeg finner ut hvorfor du ikke har fått svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå