classic1144 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 noen som vet om det er plass til en denne radiatoren: http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_457_667_200&products_id=20983 pluss to av disse viftene:http: //www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488356 hvis jeg tar vekk 200mm vifta som allerede er der? hvis noen her har det kabinettet så kan dere jo bare måle om det er 79mm plass på toppen Håper på snarlig svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har kabinettet selv, men kan ikke få målt med en gang. Hvis du er litt tålmodig kan jeg nok få målt, svarer en gang ikveld Lenke til kommentar
classic1144 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Flott jeg er tålmodigheten selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Da har jeg gjort noen oppmålinger, og laget en illustrasjon i paint. (det er tegnet over et originalt sniper kabinett, det er black edition som selges nå) Det øverste feltet er under håndtakene, her er det 3 cm klaring. Å plassere en radiator der er mulig, men ødlegger litt av opplegget med håndtakene. Feltet under, der hvor 200 mm viften er, er klaringen 5 cm. Da tror jeg radiatoren vil treffe hovedkortet ditt, ihvertfall hvis du har ATX format på hovedkortet. Jeg tror ikke at du vil få plass til en så stor radiator, men hvis du er i det handy hjørnet kan det helt sikket moddes slik at du får plass til det. Lenke til kommentar
classic1144 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Flott at du gidder å ta deg tid til å lage en illustrasjon i paint Vil denne radiatoren passe viss jeg bare monterer en vifte på den vifteplassen (på radiatoren) som er nærmest fronten? http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_457_667_200&products_id=3892 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tror ikke det vil gå med kun en vifte heller, det gir jo dårligere kjøleevne også, da er det kanskje bedre å gå for en tynnere radiator. Greide ikke å få noe klart svar, enklere å måle i kabinettet når det ikke er noe hardware inni. Men utifra hva jeg har lest, virker det ikke som om den vil få plass. På Cooler Master sine US sider sto det at det var plass til en 240x120mm rad. Er ikke kongen på vannkjøling, men hvis radiatoren ikke har fester på 240x120 punktene, vil det heller ikke passe(Merk: god plass i bredde, og nok i lengde ellers) Ellers kan du sikkert spørre i overclock.net sin CM Storm Sniper klubb, der må det nesten være noen med vannkjøling (Og dermed kan gi deg 100% sikre svar, har ikke vannkjøling selv, men leker med tanken). Beklager at jeg ikke fikk hjulpet deg noe videre, men som sagt overclock.net, storm sniper klubb. post gjerne ev. svar i tråden Lykke til videre! Lenke til kommentar
classic1144 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Tusen takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå