lost^ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei! En venn av meg hadde noen utfordringer med bærbaren sin. Den var/er infisert av Worm.Win32.NetSky. Når maskinen var staret, så hadde jeg 30 sekunder - 3 minutter å jobbe på maskinen. Da dukket det opp advarsel om virus, og maskinen restarte seg selv. Vi valgte å reinstallere windows (uten å formatere harddisken). Vi har gjennomført første del av installasjonen der du må restarte maskinen for å så fortsette videre med installasjonen. Etter at jeg har valgt språk, valg av tastatur og valutta etc., så får jeg blåskjerm med IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL , og så restarter maskinen seg selv. Nå virker det som at maskinen står fast i installasjonsprogrammet. Jeg får ikke restartet installasjonen og maskinen spør bare om windows cd'en om jeg tar den ut. Den krasjer på samme punktet under installasjonen Hvordan får jeg løst utfordringen? Bærbar: HP pavilion ze 2000 Windows XPSP2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 http://support.microsoft.com/kb/314063 Prøv det som står under Method 1: Specify the Hardware Abstraction Layer (HAL) PS: Google is your friend... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå