Stalthy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Morn folks! Når AirStash kommer til Norge så kommer jeg sannsyneligvis til å kjøpe den, men trenger jeg bare et sd kort and that it's eller? Jeg lurer også på hvilke format filmene,bildene og musikken må være i for at man skal kunne se det på Iphone 3g ( NEI ikke S'en som er ny) Så har dere noen tips til hvor jeg kan finne et billig 32 gb sd kort? Sorry om jeg har lagd denne tråden på et feil sted, jeg ber moderator vennligst flytte dene tråden til rigtig sted Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Nå har denne tråden snart passert 200visinger, så jeg spør igjen Er det noen der ute som vet om en rimlig 32gb sd kort? skal helst koste 400 NOK bryr men ikke så mye om overførings hastighet, si ifra hva det billigste dere finner er om det er under 400 NOK. Det må også gå med AirStash (AirStash.com) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Husk at rimelige kort fra ukjente produsenter har en større feilrate. Det vil si at de kan krasje, og gjør det det, så mister du alt som er på kortet av bilder, musikk, video og så videre. Hvis du kun skal bruke kortet til materiale som allerede er lagret et annet sted når du overfører det til kortet, så har du jo backup. Men ikke finn på å bruk det i et kamera eller videokamera for å ta bilder eller video. Ingenting er surere enn å komme hjem fra ferie, og finne ut at kortet tok kvelden på hjemreisen. Sandisk, Lexar og Kingston er regnet som gode merker. Men det er nok ikke lett å finne 32GB til under 400 kroner fra disse. Kvalitet koster. Lenke til kommentar
se# Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nå har denne tråden snart passert 200visinger, så jeg spør igjen Er det noen der ute som vet om en rimlig 32gb sd kort? skal helst koste 400 NOK bryr men ikke så mye om overførings hastighet, si ifra hva det billigste dere finner er om det er under 400 NOK. Det må også gå med AirStash (AirStash.com) Hvorfor gjør du ikke bare et søk i prisguiden til Akam? https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=256 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå