Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - best på PC eller Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har en super pc koblet opp med xboxkontroll og hdtv vil konsoll være best.

HDTV for PC..? Foretrekker min 23,6" 1080p skjerm jeg. Har 32" HDTV også tho.

 

Takler IKKE PC'n min spillene med god grafikk, spiller jeg spillene gjerne på konsoll, MINUS FPS. (filmer 70% alltid da jeg spiller, så blir mindre framerate)

 

ey baba: Hvis du finner drivere, kan det kaaaanskje funke på samme måte som med vanlige Xbox kontroller (IKKE 360). Fjerne gummi på kabel, så koble kabel'n sammen med USB-kabel. (sånn som brukes på de fleste skrivere). Veldig usikker men..

 

Vel, går for å spille spillet på PC med Xbox 360 kontroll da.

Lenke til kommentar

Spill som Batman: Arkham Asylum og Assassin's Creed II og andre spill i den sjangeren er vel egentlig best på konsoll med tanke tilrettelegging av kontrollen. Har selv begge disse to til pc og føler at kontrollen ikke er helt egnet for spillingen med tanke på comboer og sånne ting. Vil tro det enklere og utføre comboene og sånt enklere på en konsoll. Men disse spillene ble jo også først utgitt på konsollene også portet til pc i ettertid så har jo noe med det og gjøre også at dem ikke er 100% like gode på pc når det gjelder kontrollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...