TheCatIsALie Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg så litt på Batman: Arkham Asylum, og det så ganske bra ut. Vurderer å prøve på det da ferdig med Just Cause 2. Er det best på Xbox 360, eller PC? Lenke til kommentar
Benjanz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Skytespill --> PC RPG-->PC andre spill--> Xbox/PS3 veldig enkelt Endret 21. mars 2010 av BennyBoy<3 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Når ble strategispill bra med en joystick? Jeg driter i hva fasiten sier, ikke at det er noe fasit men.. Hva synes du\dere at er best? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Batman fungerer ikke mer enn sånn godkjent på PC, jeg kommer til å spille gjennom med en XBOX-kontroller for å få litt mer dreis på slåssinga neste gang. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har spilt igjennom det på PS3 og Pc, synes at det var mye enklere på PS3. Pc versjonen er litt mer oversiktig med tanke på valg av utstyr (quick buttons osv.) men når det gjelder kampene i spillet synes jeg det var enklere med en kontroll i hånda. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Man kan jo også bruke kontroll, når man bruker pcen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Alt er best på PC. Basta. TPS'er er faktisk veldig bra på Xbox 360. Masse er bra på PC, men ikke alt. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvis du ikke har en super pc koblet opp med xboxkontroll og hdtv vil konsoll være best. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 TPS generelt er mye enklere på konsoll, men man kan jo selvfølgelig bare bruke en kontroll på PC så er problemet løst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kan man bruke playastion 3 kontroll ? Jeg vet at det går ann å koble til xbox360 kontrollen.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Hvis du ikke har en super pc koblet opp med xboxkontroll og hdtv vil konsoll være best. HDTV for PC..? Foretrekker min 23,6" 1080p skjerm jeg. Har 32" HDTV også tho. Takler IKKE PC'n min spillene med god grafikk, spiller jeg spillene gjerne på konsoll, MINUS FPS. (filmer 70% alltid da jeg spiller, så blir mindre framerate) ey baba: Hvis du finner drivere, kan det kaaaanskje funke på samme måte som med vanlige Xbox kontroller (IKKE 360). Fjerne gummi på kabel, så koble kabel'n sammen med USB-kabel. (sånn som brukes på de fleste skrivere). Veldig usikker men.. Vel, går for å spille spillet på PC med Xbox 360 kontroll da. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Spill som Batman: Arkham Asylum og Assassin's Creed II og andre spill i den sjangeren er vel egentlig best på konsoll med tanke tilrettelegging av kontrollen. Har selv begge disse to til pc og føler at kontrollen ikke er helt egnet for spillingen med tanke på comboer og sånne ting. Vil tro det enklere og utføre comboene og sånt enklere på en konsoll. Men disse spillene ble jo også først utgitt på konsollene også portet til pc i ettertid så har jo noe med det og gjøre også at dem ikke er 100% like gode på pc når det gjelder kontrollen. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kan man bruke playastion 3 kontroll ? Jeg vet at det går ann å koble til xbox360 kontrollen.. Den kan vel gå, hvis du finner drivere til ps3 kontrollen på internett (tror det finnes til xp og vista, usikker med W7) så kan du sikkert sette opp kontrollen i menyen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hmm, jeg har Windows 7 Home Premium.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå